Akaryakıt zamlarından sonra 2 aydır arabam kapının önünde yatıyor, işe dolmuş ile gidip geliyorum. Var mı aranızda benim gibi?

Ev ile iş yeri arası git gel 25 km araba km de 2 TL yakıyor günde 50 TL yapar dolmuş ise git gel 13 TL arada 37 TL fark var. Doğru mu yapıyorum.
Akaryakıt zamlarından sonra 2 aydır arabam kapının önünde yatıyor, işe dolmuş ile gidip geliyorum. Var mı aranızda benim gibi?
Cevapla