Kira artış oranı çözüm mü, yoksa yeni sorunların başlangıcı mı?

Uzmanlar yorumlarında şu an piyasada kira fiyat artışlarının çok farklı bir boyuta gelmesi özellikle yeni kiracıların ev bulurken çok yüksek kiradan kiralaması söz konusu. Son bir yılda incelediğimizde hukuk mahkemelerinde on davadan dördünün kiracı ev sahibi anlaşmazlığına dönüşmesi buna bir çözüm arama noktasında bakanlığı harekete geçirdi. Bir durulmaya sebep verecektir ama ev sahiplerinin bu işe nasıl bakacağını merak ediyoruz. Kiracı açısından önemli bir adım. TÜFE'ye göre hesaplandığında kira artışı son ay yüzde 39 kusur olarak açıklanmıştı. Bu oran yüzde 39’un altında bir oran oldu. Peki sizce bu durum eski kiracıları korurken yeni kiracılara bir zam yağmuru olarak mı yansıdı?
Kira artış oranı çözüm mü, yoksa yeni sorunların başlangıcı mı?
Kira artış oranı çözüm mü, yoksa yeni sorunların başlangıcı mı?
Hayır, yeni kiracıların evleri daha yüksek kiralamasına neden olacak!
Evet ama sadece eski kiracılar için yeni kiracılar için daha büyük sorun!
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kira artış oranı çözüm mü, yoksa yeni sorunların başlangıcı mı?
Cevapla