Aklınızda bulunsun haram yazmayın sonra haram geceler yaşarsanız daha çok para verdiğiniz için :D


Bu karar çok doğru ben genelde borç yazıyorum birine para gönderirken aksi halde alacak iddia edemiyorsun yasal olarak. Yaşaya yaşaya öğrendik bunları da kader utansın 😅🌸
Keske bende tazminat davasi acsaymisin ozaman.. babam bana nafaka yollamasi lazimdi bi sürü direnmelere ragmen sonunda iki ay kadar gönderdi aciklama kismina zehir zikkim haram olsun. Digerine de güle güle yeme insaallah yazmisti.. sonrada zaten kesildi göndermedi isyerinden kesilmisti kendisi gönderniyor diye maasindna direk kesiliyordu bana.. keske tazminat davasida acsaymisim neyse 1 sene kadar nafaka alma hakkim oldu sonrada yasom doldu zaten.. ona haram zikkim olacak öbür dünyada hesaplasacagiz daha bitmedi davam..
Cevap
6Cevap
gönderi ile alakalı bilgileri yazabilirim
Genelde ad soyad para miktarı yazıyorum bir ödeme vs ise mesela '' kira '' diye belirtiyorum..
Ben genellikle " Sünnetine gelemediydim " yazıyorum 😄
Yazık olmuş adama.
Diğer ödemeler yazarım genellikle.
Ödemenin sebebi belirtiyorum "Kesilen 2022...01 nolu faturaya istinaden.
böyle saçmlaık mı olur haram olsun demek ne zamandan beri suç oldu?
Adam beddua etmiş. Hakaret değil ki bu.
Borç veya nafaka yazarsın
Piyaa çok iyiymiş 😃
3 nokta.
Gerçekmi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?