Asgari ücretli neden açlık sınırı altında yaşıyor bu ülkede?

Açlık sınırı bile abir asgari hatta daha azı değil mi. Neden bu ülkede skeni sevip skilen olanlar yüzünden bizde yanıyoruz?
Asgari ücretli neden açlık sınırı altında yaşıyor bu ülkede?
Cevapla