Neye göre bu fiyatlari böyle yükseltiyorlar?

Herkese günaydin,
Ben yurtdisinda yasiyorum ve buradada fiyatlar günden güne yükseliyor ama dogru söylemem gerekirse yinede sorun olmuyor burada. Türkiyede benimde Ailem var, hem onlardan duydugum kadariyla hemde burada hergün gördügüm sorulardan anliyorum ki, Türkiyede hayat cok zor :((
Neye göre bu fiyatlari böyle yükseltiyorlar, insanlarin halini görmüyorlar mi?
Neye göre bu fiyatlari böyle yükseltiyorlar?
Cevapla