20 gün kirayı geciktirdiğim için evden çıkartamazlar değil mi?

Selamlar benim sözleşmem de kiram ayın 1-5 i arasında yatırılmalı ama ben ay sonu yatırıyorum her ay sonu yatırıyorum düzenli olarak sözleşmeye uymadığım için beni evdem çıkarırlar mı 20 gün geciktiğim için cevap verir misiniz? birde ev sahibi kafasına göre kirayı arttıramaz değil mi?
20 gün kirayı geciktirdiğim için evden çıkartamazlar değil mi?
Cevapla