Gram altın bu sabah 990 TL sınırına dayandı. Düğünlerin olmazsa olmazı bileziklerde durum daha vahim en adileri 3 bin TL'den başlıyor. Artık düğünlerde bilezik takmak tarihe mi karışıyor ne düşünüyorsunuz? #kafamıngüzelligi
Gram altın 990 TL'ye dayandı. Düğünlerde bilezik takmak tarihe mi karışıyor?
Düğünlerde bilezik takmaktan ziyade geçmişim bilezikten. Nişan, Nikah, Düğün, Ev kiraları, Beyaz Eşya, Oturma Grupları, Tv'ler, Elektrik, Su, Doğal gaz/ Odun Kömür, Yiyecek İçecek, Giyecek ve daha bir çok şeyin altından kalkılsın da geçtim ben altından gümüşten. 4250 lira maaş alan biri bunların hangi birini yapacak? Kredi çekse borçla düğün yapıp ev eşyası alıp yıllarca onu ödeyecek. Dediğin gibi de bilezik bile takmak zor iken takı dan yolumuza bakarız da diyemeyecek. Vel hasıl daha böyle oldukça zooor evlenir insanlar
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
çokta s.. kimdeydi altın takmak isterse gramı 1 lira olsun gene takmam bu saçma feodal adetler Türkiye de artık sonlanmalı... evlenecek ekonomik durumu yoksa evlenmesin.. takılardan ekonomi yapacaksa hiç evlenmesin.. zaten 10 yıldır düğünlere gitmiyorum düğün de kaldırılması zaten o da saçmalık..
Sanmıyorum.. Bu yüksek fiyatlara rağmen altın piyasasın da hareketlilik devam ediyor. Çok şaşırtıcı değil mi? Altının alıcısı daima vardır.. Öyle olsa idi şimdiye kadar bütün kuyumcular kepenk indirip dükkanları kapatırdı.. Altın piyasası gayet canlı ve yaz geldi düğünlerde başladı bile..
Fazla değil 7 sene önce babam 1 maaş ikramiye almıştı onunla 3 tane 10 gramlık bilezik almıştık. Artan paraları da bize 100er lora harçlık olarak vermişti...