Borçları erken mi kapatsam yoksa kafamda ki planı mı uygulasam sizce hangisi?

1- Kredi kartı borçlarımı olabildiğince erken kapatıp 3 kredi kartından 2 tanesini iptal edip 1 tanesini kullanmak bu sayede diğer 2 kredi kartı için ek masraftan kurtulmuş olup harcamalarımı daha rahat kontrol edebilirim tek karttan. 2 bankadan ise 1 bankayı kullanıcam diğer bankada hesabımı kapatıcam.
2- Normal alacağım ürünler filan bunları almaya devam edicem enflasyon filan zam gelmeden önce alayım zam gelmeden diyorum.
3- Kredilerim var 3 tane bunlarıda her ay düzenli öderim, ihtiyacım olan ürünleri de erkenden alırım daha çabuk.

Ya da kredi kartı borçlarını kapatıp.
Sonra ise kredileri kapatmaya yönelik odaklanmak. Kredileri 1 yıl gibi sürede kapatabilirim diye düşünüyorum.

Diğer yandan seneye filan gene zamlanacak maaşlar ödemem daha rahat olur alacağım ürünlerde zamlanır filan taksit taksit 30 ayda bitiriyim diyorum.

Siz olsanız ne yapardınız?
Borçları erken mi kapatsam yoksa kafamda ki planı mı uygulasam sizce hangisi?
Cevapla