Bakın çok büyük muhalif kesim ekonomiyi tarıma bağlıyor sizin tonlarca limon ya da domates üretiminiz bu ülkeyi kalkındırma özeliği taşıyacak mı? Farklı düşünen bir muhalifim şöyle ki; Sizin teknoloji üretmeniz gerek bu ülkede çiftçiye değil mühendislere, ar-ge uzmanlarına, bilim adına ülke yararına proje üreten insanlara suikast yapılıyor sizin bunun garantisini vermeniz gerek biz dış dünya ile domates satıp rekabet edemeyiz her tür fabrikayı açmak zorundayız hastalıklara ilaç bulan kurum kapandı açılmalı yeniden bunlar refahtır ülke kasası yeterli parayı bulmalıdır şu an memurların ekstra ücretlerini ödeyemez halde hükümet Şart olan çiftçiyle yola çıkan muhaliflerin teknolojide sözler vermesi değil midir?
Tarım yaparak ekonomiyi kurtarabileceğimizi düşünüyor musunuz?
Öyle diyorsun da kardeş öğrenci evlerine çocuklar karpuz alamıyor kavun alamıyor kiraz alamıyor muz alamıyor. Nasıl çalışacak bu beyinler kafalar vs vs aç ayı oynamaz. Elbette KDV si yüksek ürünler ihraç edelim mantıklı söylüyorsun lakin gıda çok önemli sadece meyve sebze de değil. Evde kendine güzel içi bol kaşarlı salamli yeşillikli bir sandviç bile yaapmiyor bir çok genç nasıl yapsın 250 gr salam 35 lira 1 kilo kasar 125 lira ekmek 4 lira kıvırcık daha yeni yeni düşmeye başladı o da 6 lira
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben ülke kendine yetmesin demiyorum ki kalkınma için tek çözüm tarım değil ülke kendine üretsin bunları dışarı satmak boşuna diyorum
Tarımla ekonomi kurtulmaz yanlız topralklarmız biç köylerde kimse calışımıyor ac şehırdre duruyorkar insan ar köyu nde arzısını işlemıyor herkes kolay para kazanma peşinde önce modern tarım yapılıp ulkenın ihtiyacı karşlnmalı. tabi sanayi teknolojiye önem verilmeli uretım yapılmalı bir kamyon domtes satsan bir telefon anlamazsın
Anlayamadığınız birsey şu.. otv KDV ile aşırı bir vergi sistemi var devlet bundan zarar etmiyor halk çok pahalıya aliyor sadece. tarim ve hayvancılıkta dünyanın çok gerisindeyiz sanayide gelişsin bunlarda. pirzola bonfile yiyen var mı çok pahalı. bu siyasetçilerin ülkeyi kalkındırmak gibi bir niyetleri yok tek dertleri inşaattan ne kadar kazanırız. Kısaca kazanç çok fazla ama ortada para yok. bu politikayla üretim çok zor
Biz yılda tarıma 10 milyar TL para ayırsak tarım sorunları kalmaz. çok para değil makam araçlarını yüzde 50 azalt külliye de değil Çankaya köşkünde kal para gelir zaten