Yani ne kadar arttırdığına bağlı atıyorum 1000₺ olan kirayı bir anda 2000₺ yaparsa önce konuşmaya çalışırım ikna edemezsem bu konuda hakkımı ararım. (Böyle bir tüketici koruyucu kanun var mı bilmiyorum)
Kontrat varsa Tüfe oranında zam yapılabilir aksi olduğu takdirde mahkeme yolunuz her zaman açık. Mahkeme süresi boyunca istediği zammı değil Tüfe oranındaki zamlı kirayı öderseniz hiç bir sorun çıkmaz. Ev sahibi haksız bulunur.