Jdjdjd içmeyin haram yazacak olanlar acilen ışık hızıyla uzaklaşsın bu sorudan😃😃 Size ne kardeşim bize haram size mi haram😂 Ekmek 10 tl olunca yemeyin un hep zarar diycem bende😃😃
Zamdan sonra 279 TL olan rakının 194 TL’si vergiden oluşuyor. Ne düşünüyorsunuz?
Güvenilir etil alkol bulup anason kiti ve Erikli Su ile bir arkadaşım yapıyor, 11 litre rakının maliyeti 100 TL. Sigarayı da paketi 7 liralık sarma Adıyaman tütünü alıyorum. Bu haramilere tütün ve alkolden ÖTV vermiyorum. İmam maaşlarında katkım yok en azından. Vergi gelirlerinin %12,3 kadarı tütün ve alkolden alınan ÖTV'den geliyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sessiz sedasız işgal edildik, sessiz sedasız şeriat geliyor. Asgari ücretli adam nasıl alkol içecek. Bunu lüks saymaları ağrıma gidiyor, herkesin eğlence anlayışı farklı. Siyasal isl*mcıların bir kısmı kul hakkı yiyor, biz alkol içiyoruz ne olmuş yani
valla ben rakıcı değilim biracıyım bu yeniyılda zam gelince evde yapmaya başladım çok da güzel oldu rakı biraz daha teknik bilgi isteyen bir iş kimya okumuş arkadaşınız vars ona danışın biraz yatırım masrafına girip evde yapın bence