Satış olmasa bile yazar kasa fişi kestiriyorlar, sebebi ne olabilir?

Arkadaşlar çalıştığım iş yerinde 1-2-3 TL şeklinde sürekli yazar kasadan fiş kesiyorum. Hiçbir satış yok ama her gün 1000 TL'lik bu şekilde kesmem gerekiyor. Oyalıyor haliyle peki bunu neden yaptırıyorlar? Kart, barkod falan da okutmuyoruz
Satış olmasa bile yazar kasa fişi kestiriyorlar, sebebi ne olabilir?
Cevapla