Kredi kartının asgarisini ödemek mi biraz fazlasını ödemek mi?

Dönem borcu 3500 olan kredi kartımın asgarisi 700 filan. 2000 atsam kredi puanım eksilir mi? Hep dönem borcunu ödüyordum bu ay ödeyemeyeceğim asgarisini ödemek iyi değil üstünü ödemek iyi mi?
Kredi kartının asgarisini ödemek mi biraz fazlasını ödemek mi?
Cevapla