Paran değer kaybetmesin diye en yüksek seviyeden dolar, altın, euro alma terste kalırsın. şu an nakit parası olan adam kraldır bitcoin denilen bu illete hiç bulaşmayın. Doları 18 den alan, gram altını 940dan alan bir kitle var aylardır tersteler yazıktır günahtır. Her zaman nakit paranız olsun ytd tabi Siz yatırım yapmak isteyen birine ne tavsiye verirdiniz?
Bahis oynayarak en çok katılıyorum. Abd ve AKP insanların parasını çaldı, manipülasyon yaptılar, hi bir şey bilmeyen sakın döviz almasın, altından az da olsa kazanırlar