Mesela 50tl verdiniz diyelim kasiyer kişi 100 lira üzeri verdi ne yaparsınız tepkiniz ne olur?


Çok olmuştur parayı geri vermisindir çünkü zamanında hem tekel bufesinde hemde a101de çalıştığım için başıma geldiği için biliyorum hatta eksik kreşi kartı çektikleri bile oldu geri dönüp parasını odemisimdir
Geri veriyorum ağlayanın malı beni güldürmez. Genelde benzin üstasyonunda ki marketlerde denk geliyorum
Benzin istasyonların da benim de başıma çok geldi.
Çok geldi başıma. Her seferinde iade ettim.
En doğrusunu yapmışsınız.
Olması gereken bu zaten
Cevap
12Cevap
Geri veriyorum tâbi. Ama bazen hesaplayamadiğim zaman uğraşmam başka bir gün gittiğimde mahsup ederim.
tabiki de geri verirdim asla fazladan haram parada gözüm yok
Fazlasını geri veriyorum. Bu pazarda ve çarşıda sürekli başıma geliyor.
almam benden cok daha fazlası cıkar kasıyerınde kasa acık cıkacak gunah
hesap yapmıyorum ki bi kaç kez olmuştu sonradan fark ettim
Geçirdiklerine saysınlar diyesim gelsede yapacağım şey fazlalığı geri vermek olur.
Parayı iade eder düzeltirim yanlışı. Bilerek cebe atıpta ahiretimi yakamam
Aynı anda söyler ve düzeltirim. Haram para kimseye yaramaz
Geri veririm fazladan verilen üç beş kuruşa muhtaç değilim
Kendi eliyle fazla vermiş sonuçta çalmadık ya alır cebe atarım vermesydi
Verene parayı uzatıyorum…
Tabiki fazlasını geri veririm hak geçmesin
Fazlasını geri veririm tabi ki günahhhh
Yanlışı düzeltir fazla verdiği parayı iade ederim
İade ederim tabii ki.
Geri veririm fazla parayı kimsenin hakkına giremem
Fazla parayı geri iade ederim
Söylerim fazla verdiğini
Kesinlikle geri veririm
hiç bir koşulda ter dökmediğim tek kuruşu almam
Az verip çok almayı severim teşekkürler der devam ke
Veren cebinden öder
Tabi alan insaf edip geri getirmezse
Ben kasiyerlik yaparken karttan fazla çekmiştim
Geri veriyorum
Geri veriyorum
İade ederim
geri veririm
geri veriririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?