Maaş haczinin ödenmesi için dilekçe nasıl yazılır?

Yaklaşık 1 yıldır maaş haczi kesiliyor. Son olarak 1600TL civarı bir miktar kaldı. Maaşın 1/4 den fazla olduğu için 1 ay daha sarkmasını istemiyorum. Kalan tutarın tek seferde maaştan kesilmesi için dilekçe yazmam lazımmış sanırım. Fakat nasıl yazacağımı bilmiyorum. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Maaş haczinin ödenmesi için dilekçe nasıl yazılır?
Cevapla