Borç verirken iyi, geri isterken neden kötü oluyoruz?

Bir kaç kişiye borç verdim. Parayı verirken iyiydim. Şimdi istiyorum yok diye ağlıyorlar. Kavga edicez neredeyse. Birde ağız yapıyorlar. Neden böyle? Yaw bana de, hacı ödeyecek durumum yok. Tamam diyim. Bu ramazan gününde helali hoş olsun. Parasında değilim. İnsanların sorumluluk sahibi olmamasında ve sözünün arkasında durmaması geriyor beni.
Borç verirken iyi, geri isterken neden kötü oluyoruz?
Cevapla