Para & Ekonomi Yatırım yapan var mı? Neye yatırım yapıyorsunuz? meleksimsii34 Takip Et Bilge Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Düşünüyorum ama kararsizim önerilerinizi açığım altın değerini kaybetmiyor altinami yapsam yatırım az çok? Yatırım yapan var mı? Neye yatırım yapıyorsunuz? Cevapla Öneri Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
leo91ist Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Ne kadar yatirim ve ne kadar sure icin dusunuyorsunuz? Uzun vade de kesinlikle altin iyidir. 0 0 Yorumla
akigolar1990 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Hayattan beklentim yok, yalnızlığa yatırım yapıyorum. 0 1 Yorumla meleksimsii34 +1 yıl Güzelmiş büyük cesaret Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 970 cevap paylaştı. Katlanabilecek hiç bir şeyden anlamıyorum. Enflasyonla savaşıyorum sadece 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Düşlerime yatırım yapıyorum şu an. 0 1 Yorumla meleksimsii34 +1 yıl Ne güzel bravo Yorumla
akılsızçaylakk Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl ben sadece kendimi yatiriyorum 0 2 Yorumla akılsızçaylakk +1 yıl bol bol. yatiyim Yorumla meleksimsii34 +1 yıl 😄😁 Yorumla
Mcrklm Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl tefas ak portföy yabancı hisse senedi fonları 0 0 Yorumla
Adıultimeguide Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Altın yap değeri hiçbir zaman düşmez. 0 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 582 cevap paylaştı. borsada var 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ne kadar yatirim ve ne kadar sure icin dusunuyorsunuz? Uzun vade de kesinlikle altin iyidir.
Hayattan beklentim yok, yalnızlığa yatırım yapıyorum.
Güzelmiş büyük cesaret
Katlanabilecek hiç bir şeyden anlamıyorum. Enflasyonla savaşıyorum sadece
Düşlerime yatırım yapıyorum şu an.
Ne güzel bravo
ben sadece kendimi yatiriyorum
bol bol. yatiyim
😄😁
tefas ak portföy yabancı hisse senedi fonları
Altın yap değeri hiçbir zaman düşmez.
Altin,
Kadinlarin en fazla yatirim yaptigi yer.
Kaç paran var
Altina
Hepsini altına yap.
borsada var
Kripto iyidirrr