Birikim yapmak için elinde çok paranın mı olması lazım? Elimdekileri değerlendirerek ufak ufak birikim yapsam olur mu?

Sadece haftada 2 gün çalışıyorum , bazen de haftada 4 5 gün oluyor , gözetmenlik yapıyorum , seans başı 35 tl alıyorum biliyorum çok çok az ama farklılık olduğu ufak da olsa bana fayda sağladığı için gidiyorum , haliyle elimde çok az para geçiyor bazen 100 bazen 60 bazen 35 gibi minik minik tutarlar küçümsemiyorum asla , ben birikimi seven biriyim , elimdeki para her ne kadar yemek yol, ihtiyaç gibi şeylere gitse de ben bununla döviz almak istiyorum , tabi Rabbim nasip ederse işe girersem daha iyi olur , takip ettiğim birikim hesapları var 1 gram altın , 1 birim para şeklinde birikim yaparak ciddi miktarlara ulaşmışlar , ufak ufak uzun vadede yapmak mantıklı mı?
Birikim yapmak için elinde çok paranın mı olması lazım? Elimdekileri değerlendirerek ufak ufak birikim yapsam olur mu?
Cevapla