Bazı insanlar 2-3 maaş alırken ben ssklı çalışanım diye babamdan kalan maaşı alamayacakmışım. Bu durumda ya sigortamı iptal ettirmem ya da maaşı almayıp emekli olana kadar çalışmam gerekir. ama bazıları kaç tane maaş alıyor çok saçma değil mi?
mesela adamın karısı öldü diyelim sonra evlendi eskaza 3-5 ay sonra adam öldü ama kadın 5 ayda maaşa konuyor. E bide kızı çalışıyor veya evliyse maaş alamıyor ne saçma bir durum. Başka bir formül var mıdır alabilmek için?
mesela adamın karısı öldü diyelim sonra evlendi eskaza 3-5 ay sonra adam öldü ama kadın 5 ayda maaşa konuyor. E bide kızı çalışıyor veya evliyse maaş alamıyor ne saçma bir durum. Başka bir formül var mıdır alabilmek için?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer