SSKlı çalışanım babamda SSK emeklisi ama Allah korusun bişey olsa maaşını alamazmışım. iki maaş için formül var mı?

Bazı insanlar 2-3 maaş alırken ben ssklı çalışanım diye babamdan kalan maaşı alamayacakmışım. Bu durumda ya sigortamı iptal ettirmem ya da maaşı almayıp emekli olana kadar çalışmam gerekir. ama bazıları kaç tane maaş alıyor çok saçma değil mi?

mesela adamın karısı öldü diyelim sonra evlendi eskaza 3-5 ay sonra adam öldü ama kadın 5 ayda maaşa konuyor. E bide kızı çalışıyor veya evliyse maaş alamıyor ne saçma bir durum. Başka bir formül var mıdır alabilmek için?
SSKlı çalışanım babamda SSK emeklisi ama Allah korusun bişey olsa maaşını alamazmışım. iki maaş için formül var mı?
Cevapla