İstanbul Ziraat odasi başkanı ureticiden 1, 2 liraya cikan ürünlerin marketlerde 6-10 kat pahali satıldığını bugün beyan etti. Aradaki fahiş kazancın kime ulastigini bilen yok.
Ayrica 2022 ilk 3 ayinda 1.6 milyon ton sebze meyve ihracatı gerceklesmis. Dolayısıyla ürün yok, ciftci üretemiyor, bu yüzden fiyat artıyor tezi anlamsizlasti
Ote yandan diger bir bilgi ise Kiralik Depo bulunamıyor olmasi.. sanirim parçaları birlestirince ne büyük bir sıkıntı sirtimzda bunu gorebiliriz
Ayrica 2022 ilk 3 ayinda 1.6 milyon ton sebze meyve ihracatı gerceklesmis. Dolayısıyla ürün yok, ciftci üretemiyor, bu yüzden fiyat artıyor tezi anlamsizlasti
Ote yandan diger bir bilgi ise Kiralik Depo bulunamıyor olmasi.. sanirim parçaları birlestirince ne büyük bir sıkıntı sirtimzda bunu gorebiliriz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Olay mazot degil.
Bunun icinde iktidar karsitligi bile var bence.
Mazot fiyatının tek başına bu kadar artış yapmasi için her cuvalin taksiyle birer birer taşınıyor olmasi lazim... simdi birileri ureticiden alip bunu depolara saklıyor dersek hükümet yanlısı olmayiz, hukumetin fiyatlari kontrol edemiyor oldugunu, denetimlerde sıkıntı oldugu veya ihracatla ilgili düzenleme yapmasu gerekirken yapmiyor dersek de muhalefet olmayiz. fakat ülkede bazı vatandaşlar kendi akılları yerine sadece tuttuklari parti akliyla konuşuyor... bu da tabii vurgun yapanı akliyor, sanki alip depolamak hakmis gibi... taraf tutmadan herkesin değerlendirme yapabilmesi gerekli..
Haklisin kardesim. Ben denetimde cok eksiklik oldugunu dusunuyorum. Misal yag ornegi, stoklari buluyor denetmenler. Ama fiyat ayni yuksek kalmaya devam ediyor. Burada yapilmasi gereken bir gunde 50 80 lira artan fiyati da geri cektirmek olmali. Ama bunu yaptirmiyorlar saticilara.
Dun bir programda duydum, İstanbul'da kiralik depo kalmamış... herhalde üretici gidip depo kiralamiyor, büyük ihtimalle.. bu bile birelerinin olmasi gerekenden fazla fiyat artışı için ugrastiginin ispatıdır
Hersey olabilir. Beni bilirsin Ak parti secmeniyim.
Ekonomik zorluklar olmasa diger partilerin oylari iktidar olmaya yetmiyor.
Bu sebeple iktidar karsiti insanlar tarafindan da bir etki mekanizmasi yapildigini dusunuyorum.
Zam olur ama ortada cok garip seyler dönüyor.
Markete yürüyerek gelen domatesler pahalı olmamalı, mazotla alakası yok bunun.
2 liradan alinip 24 liraya satilmasini sadece mazota baglaman çok akıllıca..12 kat... mazot 1 senede 3 kat artti.. her bir domates kilometrede 1 litre mazot yuklemen harika bir fikir
Mazota mı bağladım mk, alakası yok dedim.
Doğru kardeş bir akıllı sensin, oradaki hicivi biz anlamadik...
Kimseyi taşlamadım. Bize taş atana biz gül atarız.
Aracıları kaldırsınlar aradan bak herley nasıl ucuzlar üretici direk satış yapsın
Mazottan dolayı diye düşünüyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!