Görüşte belirtirseniz sevinirim 👍
Asgari alması yeterli
7bin- 10bin yeterli
10bin-15bin iyidir
15bin-40bin iyidir
En az 45bin civarı
Maaş çok önenli değil önemli olan kalplerin uyuşması
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
onun aylığından bana ne asgari alsın yeter
benim kazancım önemli olan
Sevgililer gününde falan hediye olarak altın kolye bileklik alsa fena olmaz ama değil mi
Anket sonuçları çok komik :D
.
45 üstü diyenlere demek lazım ki, işte meydan işte heyecan, gösterin kendinizi de biz de öğrenelim sizden nasıl 45 bin kazanılıyor :D
Haklısın knk ama 45 bin üstü kazanan çok var özellikle yurt dışında falan çalışıyorsa o parayı rahat getirir, ankettende anlaşılacağı gibi bunları avlamaya çalışan kızlarda çoğunlukta gibi
Euro/Dolar karşılığı düşünülürse zaten Almanyada asgari ücretle çalışan 32 bin lira yapıyor. Onu geç. Türkiye'de günlük şartlarda aylık 45 bin üstü kim kazanıyor? Ancak yandaşlar. Ersin Düzen gibiler TRT'den 62 bin lira alıyorlardı.
Doğrudur vala türkiyede şerefiyle, alın teriyle 45bin üstü kazanan çok az insan var. O kardeşim yandaşlarsa yüzbinlerle oyun oynasın. Umarım her şey düzelirde Türkiye hakkettiği yerlere gelir
İnşallah ya
İki tarafın denk olması kanaatindeyim