Tarım ülkesi dediğimiz ülkemizde sebze/meyve fiyatlarını görünce nasıl tepkiler veriyorsunuz?

Bugün kıvırcık aldım 20 TL olduğunu duyunca Ohaa dedim. Kıvırcık yahu ot bu nasıl bu kadar pahalı olur 😅
#kafamıngüzelligi
Tarım ülkesi dediğimiz ülkemizde sebze/meyve fiyatlarını görünce nasıl tepkiler veriyorsunuz?
Tarım ülkesi dediğimiz ülkemizde sebze/meyve fiyatlarını görünce nasıl tepkiler veriyorsunuz?
Cevapla