Ben evi, arabayı sat kriptoya bas derdim :P ev/araba yoktu ama olsun :D
Sen ne yapardın bakalım?
Sen ne yapardın bakalım?


Böyle bir imkan olsa, temettü dağıtan hisse senedine yatırım yapardım (yanlış ata oynamışımda), üniversitede başka bir bölüm seçerdim ayrıca yurtdışında daha uzun bir dil eğitiminin arkasından iyi bir okulda yüksek lisans yapardım.
Cevap
21Cevap
Bisey demezdim çünkü ben hep yatirim yapmisimdir 😄
Ne aldın bakalım :D
Altın ✌️
Yatırımı bırak 18 yaşına dönsem direk kuzenin teklifini kabul eder Almanya'ya giderdim.
Ah be, ne büyük fırsat :/
O yaşlarda fon alıp satıyordum zaten. 😀 Yirmili yaşlarda borsa ve emtialarla ilgilenmeye başladım.
Dolar ve altın yatırımı yapardım galiba. O sıralar alıp, sıkışınca satıyordum.
Holo doge solana etherium ve bnb sepeti oluştursam yeterli hepsi 100x yaptı bee
Bende hep öyle hayal kurarım keşke zaman makinası olsada geriye gidip kriptolara parayı bassam diye
Adam akıllı şu üniversiteyi oku
Adam akıllı kpss ye hazırlan lise kpss den atan
Ömrüm boyunca elle tutulur birşeyim olmadı. O yaşlara dönsem yine elimde bişey olmazdı sanırım
Geçen sene alamadığım tofaşı alırdım
(19 yaşındayım)
Altın al yavrum altın al 😃
Borsa da hisse alırdım.
Yeme içme dolar altın al evladım derdim
Paralarını altınlarını kimseye verme
bitcoin alirdim kredi çekip
Üniversiteye okumaya gitmezdim
coin alırdım etherium
Bitcoin alsam yeter sanırım 😂😂
hiç bozmadan devam et..
18 yaşıma dönmek istemem
Neden ki?
Dolar al derdim
EVLENME!!! :D
Bitcoin al derdim
Sanal site aç. Altın al. Youtube kanalı bir de
San of icıp
Çalışmaya başlardım direk yatırım araç
O zaman da tlye güvenmiyordum
Btc al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?