Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. Öncelikle evimin kredi borcunu kapatırım, düğün birikimimi tamamlarım. Araba alımını piyasanın seyrine göre planlarım; ama maksimum 300 bin sınırında 2. el olacak. 2015 modele kadar kendime 1,5 kasa Hyundai i20, babama aynı yaşlarda veya 1-2 yaş büyük/küçük Ford Fiesta alırdım. Geriye kalanları geleceğimiz (doğacak çocukların eğitim masrafları, klasik araçla karayoluyla Türkiye ve Avrupa turu) için saklardım.
13 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEngelli çocuklar için dernek ve rehabilitasyon merkezleri açardım. Sonrasında afrika'ya gidip ordaki çocuklarla bizzat kendim ilgilenirdim. Zor olurdu o şartlarda yaşamak ama bir çocuğun gülümsemesi her şeye değer.
12 Yorumla- +1 yıl
rica ederim beyefendi
+1 yılAkraba akreplerini görmeyecek şekilde görüş mesafemi değiştireceğim uzak bi yere yerleşsem yeter bana
06 Yorumla- +1 yıl
Mesela bursa veya İzmir ilçe beldelerinde yaşamak isterdim
- +1 yıl
Hayırlısı belki birgün🙏
- +1 yıl
İnşallah hepimizin 🌺
Ev alırdım :(
04 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılPiyanoyu anca kasa kazanır hadi diyeyim ben kazandım Japon makineleri çekerim altıma






02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSokakta görsem ağzım açık bakarım hayallerimin makineleri 😀
Aslaa çaktırmadan devam ederim durduk yere dikkatleri toplayıp, yalaka akrabalarla ve hırsızlarla uğraşmayalım 😁 sonra yatırımlar, gelsin lüküs hayatt lüküs hayatt bak keyfine yan gel de yattt💃🤪😂😂
112 Yorumla
+1 yılönce telefon numaramı değiştirir sonra aileme güzel bir ev, araba alırdım
daha sonra İstanbul da bir penthouse alır oraya yerleşir hiç çıkmazdım
resim yapar dans eder spor yapar yüzer kendi kendime yeterdim11 Yorumla
+1 yılFakirler doyurur ve engeli cocuklara bağışladım eger bana nasıp olursa para annemi babamı haca gönderirdim kendime de bir ev alırdım 😊😊😊🥰🤭🤭
32 Yorumla- +1 yıl
İnşallah 😊
+1 yılEsime range evoque alir kendime 70m barge tanker gemisi alirim 😅 kaptanligini kendim yapar gemicilere 8 lira verirdim aylik ohh miss
14 Yorumla- +1 yıl
Yok ya bu uzun yol gemisi degil tanker bu yani limandan yakiti alir gemilerin uzerine yanasir gemiye yakit verir tekirdag izmit arasi git gel iste 😅 tek sevgilim olur oda evdeki esim olur 🤗
- +1 yıl
😅😅 valla benide bi tuttu daha birakmiyor
+1 yılBu imkânsız çünkü piyango oynamam. 😏
Olursa da haydan gelen huya gidiyor. Eksik kalsın13 Yorumla- +1 yıl
🤭🤭🤭
Sokak hayvanlarına ve ihtiyacı olanlara birşeyler alıp yardım ederdim
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılacikcasi kendim icin yapacak hicbir seyim yok. ana babam icin hastaneye yakin bir yerden isinmasi sorun olmayan bir ev alirim. kendim icinse markete girip abur cubur almak isterim.
11 Yorumla
+1 yılHemen yasadigim yerdeki tüm mal varlığımızı satariz ailemi de alırım bizi kimsenin tanımadığı bi şehire tasinirim ev araba iş para neye yetiyorsa harcarız
10 Yorumla
+1 yılİşe gider, sesine dahi tahammül edemediğim adamın odasına çıkar, yıllarca biriktirdiğim tiksinti ve siniri yüzüne kusar ve kapıyı çarpar giderim.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHiç bişey yapmadan daha hemen ailemi alır tatile meksika tuluma giderdim ordan abd miami 🌹
11 YorumlaFransa'ya gidip orayla ilgili hayallerimi gerçekleştirirdim
10 Yorumla
+1 yılAlkol, kumar, zina vs
Allah biliyor da vermiyor /:10 Yorumla
+1 yılaileme ve arkadaşlarıma iphone 13 pro max alır sonra ailemdeki herkesin üzerine ev ve araba alırdım geri kalanını da bağışlardım herhalde
12 Yorumla- +1 yıl
inşaAllah
+1 yılSamsunda bir ev alırdım en lüksünden
Bi de araba
Ev eşyaları falan27 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ediyorum sen de inşallah
- +1 yıl
😊😊
- +1 yıl
Neresi samsunun😅
- +1 yıl
İlkadım
- +1 yıl
Kavaklıyım ama ilkadım a taşınacağız
İlk önce istifa dilekçemi büyük mutlulukta iletir daha sonra yurt dışı tatili için arayışlara girerdim. Gücümün yettiği bütün gidip görmek istediğim ülkeleri gezerdim 😇
00 Yorumla100 milyon piyango çıksa güneş paneli sistemi kurdururum aylık en az 50 bin hatta daha fazla getirisi olur
00 Yorumla
+1 yılŞirket kurar hem istihdam sağlardim. Hem ülke ekonomisine katki da bulunurdum hem de kazancimi surekli katlardim.
00 Yorumla
+1 yılKiralık katil ayarlayıp sevdiğim adamın sevgilisini 10 parçaya böldürürdüm. NET
02 Yorumla- +1 yıl
Aşk işte🤷
+1 yılHolding kurardım heralde ya da özel koruma eğitimi falan açabilirdim kibrisa bir kumarhane de iyi giderdi
00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen, kendi kendine yeterli evsiz ve kimsesizler bakıp merkezleri kurardım. Kendi döner sermayesi içinde kendisine yeterli olacak şekilde.
00 Yorumla
+1 yılDirek yurt dışına çıkarım. Param hangi batı avrupa veya kuzey ülkesinin vatandaşlığına yetiyorsa oraya giderdim.
00 Yorumla
+1 yılPiyango çıktıktan sonra hayatı altüst olan insanları bi oku derim öncelikle :D
01 YorumlaBen paranın bir kısmını ihtiyaçi olanlara verirdim sonra da Mercedes g-63 alırdım
01 Yorumla
+1 yıl3 te 1 yardıma ayıracam...
2 sinide ailemin gelecepi için yatırım...🤷00 YorumlaKlasik bi ev araba almaca, borç kapatmaca. Sonra doğru yurtdışına.
00 Yorumla
+1 yılNormal hayatıma devam ederim. İlk defa para görmüyorum ömrümde.
04 Yorumla- +1 yıl
Normal hayatıma devam ederim. Yapmam gereken yatırımlarımı yaparım. Şaşırmalık bir durum yok.
- +1 yıl
Parayı bulunca ne yapacağını şaşıracak biri potansiyelin var anladık. Sen kabul et diye yazmadım, kendi düşüncemi yazdım 😶
- +1 yıl
Ben de muhattabım soruyu soran kişi sanıyorum da cevap veriyorum Allahım yaa 🤦🏻♀️ bi de moderatöre boş yapıyor ki görüşünü alayım diye heralde 🙄 hakkettin şimdi kusara da bak
+1 yılTeknoloji şirketlerinden deli gibi hisse alırım Tesla , Boston Dynamics vb.
00 Yorumla
+1 yılbenim yapacağım ilk şey lüks bir yerde tatil yapmak olurdu
10 YorumlaTürkiye'den bir ev alırdım nolur nolmaz diye. Sonra yurtdışına yerlesir orada da bir ev araba falan alırdım
10 Yorumla
+1 yılArkama bakmadan yaşadığım ülkeyi terketmek
13 Yorumla- +1 yıl
Annemi de götüreceğim 😂
Güzel bir sistem toplar evde oyun oynardım
15 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 2,2b cevap paylaştı. Tr den gidip yol gidiceğim yerde iş planı oluşturmak olur
01 Yorumla
+1 yılAileme bile söylemeden normal hayatımı devam ettirirdim ufak ufak ev altın alırdım şehirler arasına otobüs ve tır koyardım
05 Yorumla- +1 yıl
Aynen ama aynı zamanda bir vasiyet hazırladım noter tasdikli
- +1 yıl
Sonuçta tek yiyen tek olur ailemide düşünmem lazim
- +1 yıl
Prensib meselesi reis düşünmeden hareket etmek istemem sonra bocaliyoruz 😉
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle işlere girişmem ben haram paradan hayır gelmez
00 Yorumla
+1 yılYurt dışı uçak bileti.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 873 cevap paylaştı. Ford Mustang Gt 5.0 Fast Back alırım 😌😌
13 YorumlaYılbaşı piyangosu olsa gene kurtarır da normal piyango kurtarmaz be bizi 2 ev aldın mı biter para
01 Yorumla10 ayrı dalda yatırım yaparım kısarım harcamam
10 Yorumla
+1 yılHayallerimi gerceklestirirdim...
10 Yorumla
+1 yılFakirlik işte aklıma bir nane gelmedi 😂😂
10 Yorumla
+1 yılHayvanlara yardım ederdim önce
10 Yorumla
+1 yılÇok var ama öncelik çiftlik evi olurdu
10 Yorumla
+1 yılBir kısmını bankaya faize yatırıp diğer kısmıyla da biseyler düşünürüm.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaniyesinde terk ederim ülkeyi
17 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSevenim yok ağa oyuzden rahatım o konuda
Cevap sahibi+1 yılAğa keşke sanal olduğu gibi reel hayat olsa olmuyor işte ah ulan ah
Cevap sahibi+1 yılEyvallah dostum gelirsen mutlaka uğrarım
m +1 yılAnama ev alırım en kıyağından
11 Yorumla
+1 yılBorclarimi oderdim
12 Yorumla- +1 yıl
@perimmasali sizi nerden hatırlıyorum çıkarıcam çıkarıcam da
1 gün boyunca düşünmem lazım djhjd
11 YorumlaHayalini kurduğum iş yerini açardım
13 Yorumla
+1 yılÜlkeden gitmek
11 YorumlaVilla almak
13 Yorumlaharam para için fikir verip günaha girmek istemem
11 Yorumla
+1 yılEv alırdım
13 Yorumla- +1 yıl
İnşallah
+1 yılPiyangodan para cikamaz almam bilet
04 Yorumla- +1 yıl
Hayalim yok
- +1 yıl
Amin
Eğitim vakfı kurmak olurdu.
06 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel inşallah bu istediğin olur
- +1 yıl
İnşaallah kardeşim...
Allah razı olsun.
Zaten bu konuyla ilgili yıllardır destek sağlıyorum. - +1 yıl
Allah kabul etsin eğitime verdiğiniz destekten dolayı bir kez daha tebrik ediyorum sizi
- +1 yıl
Allah razı olsun kardeşim.
Gecen güzel olsun... - +1 yıl
Teşekkür ederim sizinde bütün geceleriniz gündüzleriniz mutlu huzurlu sağlıklı geçmesini temenni ediyorum
- +1 yıl
Teşekkürler kardeşim...
Binlerce muzlu kefir alırdım şu an canım çekti
02 Yorumla
+1 yılLimonlu hanımeller alırım yüz paket...
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim vizyonum anca bu fakirim ben
Ev ve araba sonra uzun bi tatil
12 Yorumla
+1 yılBayraktar tb2 alırım. Bu aralar indirime girmiş
00 Yorumla
+1 yılEvlenirim 5 çocuk yaparım
00 Yorumla- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




