Haziran da asgari ücrete büyük zam geliyormuş?

  • Bu beni üzüyor. Çünkü her şey daha pahalı olacak. Sigara, alkol, benzine gelen zamı geçtim ev sahipleri kiracısını çıkartır 2 binlik evi 4 bine kiralar. Dükkanda 50 liralık şeyi esnaf 150 liraya satacak. İş arayan yeni mezunlar iş bulamayacak iş veren tecrubeli almak zorunda kalıcak. (Zaten durum böyleydi ama kafe, mağaza gibi yerlerde bile artık sadece deneyime bakarlar, yani yeterli iş tecrubesi olmayanlar direk elenir ) Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Haziran da asgari ücrete büyük zam geliyormuş?
Cevapla