Bir arkadaşıma kargo göndereceğim kazak falan ama kazağın içine 300 tl para koymak istiyorum bir sorun olur mu xray dan görünür mü?

parayı istemiyor hesabına yatıramıyorum sadece kazak hediye göndereceğim diyince tm diyor parayı sadece kargoyla gönderebilirim ama korkuyorum lütfen daha önce kargo ile para gönderen varsa yazabilir mi :) şimdiden teşekkür ederimmm
Bir arkadaşıma kargo göndereceğim kazak falan ama kazağın içine 300 tl para koymak istiyorum bir sorun olur mu xray dan görünür mü?
Cevapla