Ben krediyle ev satın aldım diye fayız var diye söylenip durdu. Kumar gibi her gun bakıyor çıktı mi indimi diye.
Eğer oyle bir şey varsa ona tokat gibi cevap vereceğim 😂😂
Eğer oyle bir şey varsa ona tokat gibi cevap vereceğim 😂😂
Kumar sayılmaz. Tabi kar ve zarar var. Kimi bu karı faiz gibi görebilir ve günah sayabilir ama bence alakası yok.
Cevap
3Cevap
Borsa gibi düşünün yatırım yapıyor kumar degil kumar olsa paranın hepsi gider ya da kazanır kriptoda öyle degil düşüyor geri çıkıyor kardan satış oluyor ya da zararda ise yine satıyor
Ama hergun takip ediyor oyuzden bir ihtimal dedim😂😂
Ben kredi çekip ev aldım faiz ödüyorum diye beni yargılıyor 🙄
Kripto para faiz değil yatırımdır
Kumar gibi hergun bakıyor bir ihtimal dedim 😂😂
Mk imam miyiz biz fetva verelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?