Markete gidersem 50 arkadaşlarla dışarı çıkarsam da ortalama 50 falan. O yüzden çok çıkmamaya özen gösteriyorum. Yavaştan cimrilesmeye başladım bile djdjd
Ben zaten kendimle başbaşa kalinca çok daha fazla mutlu olan bir insanım. Sahtelikleri gorebiliyorum. Dün arkadssimlaydim hadi eve gitsem modundaydim. Eve geldim muzigimi açtım güle oynaya yemegimi yedim filmimi izledim falan. Güzeldi yani ben bundan zevk alıyorum. birde artık Sosyallesmekten çok insanın bu hayatta kendini geliştirebilmesi onemli. Artık dünya bunu gerektiriyor. O pastadan pay almak istiyorsan kendine odaklanmalisin
Güzel düşünüyorsun tebrik ederim. Küçük şeylerle mutlu olabiliyorsan eğer bu senin kanaatkar olduğunu gösterir. Kendine kattıklarınla farkındalık oluşturursun. 👍
Fiyatların bu durumda olmasını iç piyasa gelişmeleri ve dış etkenler belirler. Sen yakıtı 20 liranın üzerine çıkarırsan 50 lirada olur 100 lirada bunu kastediyorum. 😅
Domino taşı gibi bir hareket hakim kesinlikle bağlantılı ilerliyor. Sadece mevcut yönetime suç bulmak olmaz. Küresel gelişmeler bir yana esnaf, işletmeci de faturayı halka kesiyor. En zayıf halka şu süreçte oyun dışı kalacak.
Bu durumu en iyi nasıl anladım bak. Araba piyasasında yaprak bile kıpırdamıyor. Kesin satılır dediğim arabamı ilandan kaldırmak zorunda kaldım. Çünkü insanlar barınma, ısınma, gıda dışında keyfi harcama yapmamaya başlamış. Çok küçük bir kesim kaldı paraya acımayan işçi kesimi ise kabuğuna çekilmiş.