Kafede girer girmez su istedim 😂fiyatlara bile bakmadan menude gorunce sok oldum kucuk su icin 15tl fazla degilmi insafsizlar😢 sizin basiniza hic boyle durumlar geldi mi😹
burada 12 litre damacana 7.5 lira. Sen yarım litreye 15 lira mı verdin... Dudağını değdir değdir çek idareli kullan valla bu ne. Ama şimdi şişe ne kadar güzelleşirse fiyatta o kadar yükseliyor. Hep ondan yani. Bu suyun mekana geliş fiyatınu söyleyeyim size, 3.75 ile 4 lira arası...
gitmeyin kafelere sahilde buluşun evde buluşun sizin gibi enayiler sayesinde millet zengin oluyor kafe ne anasını satayım ya lak lak etmeye bir sürü para döküyorsunuz