Para & Ekonomi 20 yaşındayım ve toplam mal varlığım 20.000 USD sizce iyi mi, Türkiye de yaşıyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hep küçüklükten beri çalıştım, çalışıyorum hep dolar 3 4 lira iken almıştım Güncellemeler+1 yıl Tıp okuyorum kendimi dahada geliştiriyorum şimdiden 2 dili anadilinde biliyorum ingilizce ve Russia 20 yaşındayım ve toplam mal varlığım 20.000 USD sizce iyi mi, Türkiye de yaşıyorum? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Rhaast Takip Et Master Yaş: 28 , eic 46% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 462 cevap paylaştı. Akıllı kızsın maşallah Allah daha çok versin tebrik ediyorum umarım doğru yatırımlar yapar daha da arttırırsın 1 0 Yorumla
Clairvoyante Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Türkiye şartları için iyi, A. B. D. gibi büyük ülkeler için az. 0 0 Yorumla
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl Böyle bilinçli kadınların olması güzel ülkede aferin 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl selam paranı degerlendirsen daha karlı çıkarsın.. karlı güzel işler var yap yukdelt paranı kendine. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Gayet iyi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Gece üzerini ört hava soğuk Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Al bi baytaniye Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Akıllı kızsın maşallah Allah daha çok versin tebrik ediyorum umarım doğru yatırımlar yapar daha da arttırırsın
Türkiye şartları için iyi, A. B. D. gibi büyük ülkeler için az.
Böyle bilinçli kadınların olması güzel ülkede aferin
selam paranı degerlendirsen daha karlı çıkarsın.. karlı güzel işler var yap yukdelt paranı kendine.
300.000 işte gayet iyi
Bana 500 lira versen nasıl dardayım bir bilsen
Gayet iyi
Gece üzerini ört hava soğuk
Al bi baytaniye
Evlilik düşünüyo musunuz acaba 💍 dbsbbabf