20 yaşındayım ve toplam mal varlığım 20.000 USD sizce iyi mi, Türkiye de yaşıyorum?

Hep küçüklükten beri çalıştım, çalışıyorum hep dolar 3 4 lira iken almıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Tıp okuyorum kendimi dahada geliştiriyorum şimdiden 2 dili anadilinde biliyorum ingilizce ve Russia
20 yaşındayım ve toplam mal varlığım 20.000 USD sizce iyi mi, Türkiye de yaşıyorum?
Cevapla