altına mı dolara mı yatırım yapmalıyım?
Altın
Dolar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Altın uzun vadede mantıklı eğer alıp kenara atıp unutacaksan altın al. Kısa zamanda bozarım dersen dolar mantıklı.
Cevap
6Cevap
Haftaya Fed toplantısı var dolar yükselebilir. Çünkü Amerika faiz artırımına gidecek. Altının akıbeti biraz sıkıntı şu an savaş belirsizliğini fiyatları biri çıkıp barıştık derse altın gum çakılır. Ama şu da var MB geliptr biz 15 baz puan faiz artırıyoruz derse dolar da çakılır. Ki bu gidişle öyle görünüyor. Ama MB bu ay faiz indirimi yaparsa dolar Allah'ına kavuşur. Sonra müdahale gelir.
Ruble iyice dipteyken al uzun vadede savaş kazanılsa da kaybedilsede uçacak :)
Kripto paralara yatırım yapmak daha mantıklı. Özellikle web 3.0 ve metaverse coinlerine.
Altından nefret ederim, nedensizce hoşuma gitmiyor ve doların da yükseldiğini düşünürsek dolar derim ama euro da olabilir. Gitmek istediğin bir ülke varsa (Portekiz vs) euro al bence
Birsey dicem ben dil okulunda okumak istiyorum okumak istediğim ülkenin para birimi euro o yüzden biriktirdiğim paralari euroya yatirsam mantikli mi
@simgee_yuuna Yaptığın en mantıklıca şey olabilir bence. Çünkü TL bayağı bir değer kaybeiyor ve ödemeleri euro olan bir yerde euro yatır net
Bana bir arkadaşim tavsiye etmişti bunu emin olmak istedim teşekkürler
1850 TL ile ikisinden de bir şey olmaz. o paraya ya kripto ya borsa yapılır
Altın dolara göre daha risksizdir.
Altın
Altın gibisi yok yatırımım her zaman altınadır
Yağ al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?