Depoyu doldurtup parayı ödemeden kaçtı, bu tür olaylar artar mı?

Depoyu doldurtup parayı ödemeden kaçtı, bu tür olaylar artar mı?
Manisa’da akaryakıt istasyonuna giden sürücü, pompa görevlisinden depoyu doldurmasını istedi. Görevlinin depoyu doldurmasının ardından gaza basarak olay yerinden kaçan sürücü akaryakıt istasyonunu 820 TL zarara uğrattı.
Depoyu doldurtup parayı ödemeden kaçtı, bu tür olaylar artar mı?
Cevapla