Yıllık 3 Milyon TL geliri olan biri ülkemiz şartlarında zengin sayılır mı sizce?
Malum euro ve dolara çevirince pek de bir şey sayılmıyor aslında.
Malum euro ve dolara çevirince pek de bir şey sayılmıyor aslında.
Sen aylık 250bin tl yi bir arada ne kadar gördün önce burdan başlayalım... Ardından hiç cebine 100bin tl koyup bu parayı bu ay yiyeceğim dedin mi? Bu sorulara cvp ın olumlu ise az para. Olumsuz ise çok para
Zenginlik de göreceli aslında ama yaşam biçimine göre bence “ Para gibi bir dert “ olmaması için oldukça yeterli bir rakam. Benim için fazla da bir rakam her ne kadar hedeflerim yüksek olsa da..
Dolar bazında da iyi bir para aslında, en azından şimdilik. Zenginlik kavramı nasıl baktığına göre değişir ama iyi bir hayat standardının olacağı kesin.
Cevap
7Cevap
Aylık geliri 5 10 bin lira olan elemanlar burada aylık kazancı 250 bin lirayı bulan birisi için idare eder normal bir gelir yazmışlar gülmemek elde değil :D
Şurada 100 liraya tanımadığı insanlarla cinsellik yaşayan, bedenine dokunduran varken mi bu rakam?
Ben Almanya’da aylığım okadar geliyor ve kendimi zengin görmüyorum zenginlikte sınır yoktur
Her koşulda iyi para. Bahsettiğin gelirim tam onda birine sahibim ve iyi kazandığımı düşünüyorum :)
Ülkenin yüzde 90 asgari ücretle gecindigi için ona milyoner bile diyebilirsin
Fakir bile ne diyosun
Amcam 6 milyon tl kazanıyo yılda hshshdj
Yok fakir
diyemeyiz normal gelirli diyebiliriz
Normal bir kazanç
Ben demem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?