Pazartesi gecesi litrede motorine 1 lira 44 kuruş, benzine 57 kuruş zam gelmesi bekleniyor. Böylece akaryakıta üst üste dört iş günü zam gelmiş olacak. Motorin fiyatı 22 TL'yi aşacak. Kaynak : Sözcü
Pazartesi günü akaryakıta bir zam daha gelme olasılığı var. Alıştık mı artık?
ne kadar tesadüf Mart 2020 de 22 dolar olan brent petrol şu an 100 doları aştı ve şu an 118 dolar seviyesinde.. önce pandemi başladı sonra ukrayna savaşı.. bu işten para kazanan sadece dünyanın %5i yani senin tayyibin akp dediğin kemal kıçıtaroğlu dediğin chp dediğin el harezmanin sıfırı ama hala ideolojik ezberlerine göre bakanlar var bu olaylara.. sanki iktidara gelse 120 dolara gelen petrolü bedava verecekler.. ha birde kurlar yükselmiş insan bir global piyasaya bakar doların yükselmediği kaç tane ülke var dünyada ya da gelişmekte olan ülke var ama dediğim gibi ezbere twitçisi youtubercısı ne diyorsa ona inanıyor.. şimdi buğday ve ayçiçek gibi hammadde gıda fiyatlarıda artıyor bunlar global anlamda iyi gelişmeler değil ama Türkiyedeki kafa hala aynı tarımı bitirmişler ne de olsa.. sanki rusyadan hollanda da çinden daha fazla tarihinde tarım ihracatşısıymışda Türkiye haberimiz yok son 100 yılda tarımın herzaman yerlerdeydi senin de neyse... ha birde fabrikaları vardı bu ülkenin o ayrı konu ahaha :D
Valla bro arabayı satışa çıkarıcam hem biraz borcum var onu kapatırım hem de motosiklet alıcam. Araba lazım olursa diğeri var en azından evden işe işten eve motosiklet kullanırım. Akülü almam oldu ki geç kaldım tın tın çekilmez ve kışın akü verimi düşüyor 30 yerine 20km menzil bu daha daha çok şarj etmek demek. Bu da batarya ömrü daha kısa zamanda bitiyor demek. O yüzden 50cc ya da 125cc commuter ya da scooter alıcam. Genel işletme maliyeti daha düşük en azından
Benzini zaten ucuz alıyorduk. dolar 13 tl geldiği andan beri.. Bunu çok yerde söylüyordum. 21 TL kadar yolu var. Birim olarak devlet zararına sattı. Dolara karşı söylüyorum. Dolara karşı savunmasız hale gelmiş ülke herşeyden tokat yemeye devam edecek.