Güncellemeler
+1 yıl
Biri sırf bu yüzden dalga geçti benimle ne yapacağım ki nakit parayla ödüyorum ben kart almam ben kredi kartı falan anlamam
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten fatura vs ödeme işleri kardesimde o ödüyor teleefondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir kaç acemilikten sonra öğrenirsiniz. Özellikle yuksek miktarli alışverişlerde taksit oldugu icin iyi oluyor onun dışında pek bir mantığı yok zaten ayin sonunda birikiyor
Öğrenebilirsiniz zor değil...
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp
En akıllıcası
Yoo hayır