24 yaşındayım, çalışmıyorum. Her işimi nakit olarak hallettiğim için kredi kartı nasıl çalışır bilmiyorum. Saçma mı bu yaşta?

Yani bilmem mi lazım kartla işim yok sonuçta ben nakit para ödüyorum başıma iş falan alırım ben kullanamamda
Güncellemeler
+1 yıl
Biri sırf bu yüzden dalga geçti benimle ne yapacağım ki nakit parayla ödüyorum ben kart almam ben kredi kartı falan anlamam
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten fatura vs ödeme işleri kardesimde o ödüyor teleefondan
24 yaşındayım, çalışmıyorum. Her işimi nakit olarak hallettiğim için kredi kartı nasıl çalışır bilmiyorum. Saçma mı bu yaşta?
Cevapla