Sevgilime para harcamayı seviyorum ama arkadaşlarım "harcama kıymetini bilmez" diyor, sizce de öyle mi?

O da bana karşı para harcıyor bir yerlere gittiğimizde hesabı genelde o ödüyor ben ise alışveriş yapmayı çok sevdiğim için alışverişe gittiğim de onun için de bir şeyler beğeniyorum alıyorum bazen beraber gittiğimizde o ödüyor ama en az onun kadar bende ona para harcıyorum böyle olursam kıymetimi bilmez mi?
Sevgilime para harcamayı seviyorum ama arkadaşlarım "harcama kıymetini bilmez" diyor, sizce de öyle mi?
Cevapla