Eşim bana para yok diyor, kardeşine para veriyor. Siz olsanız ne yaparsınız?

Arkadaşlar merhaba yaklaşık 6 aydir evliyim bu gün sevgililer günüydü eşimden sadece bir çiçek istemiştim bakarız dedi gelene kadar bekledim.
Geldigindede param yoktu çiçek alamadım çiçekler çok pahalıdır dedi canın sağ olsun dedim.
Akşam telefonuna baktım gorumcem gil bizde 1 haftalığına kalmaya gelmişler.
Gorumceme yazmış aynı gün içinde istersen gezebilirsiniz hesabına para atayım diye oysa ben bir çiçek istedim para yok demişti ne kadar güvendim siz olsanız ne yapardınız?
Eşim bana para yok diyor, kardeşine para veriyor. Siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla