Arkadaşlar merhaba yaklaşık 6 aydir evliyim bu gün sevgililer günüydü eşimden sadece bir çiçek istemiştim bakarız dedi gelene kadar bekledim.
Geldigindede param yoktu çiçek alamadım çiçekler çok pahalıdır dedi canın sağ olsun dedim.
Akşam telefonuna baktım gorumcem gil bizde 1 haftalığına kalmaya gelmişler.
Gorumceme yazmış aynı gün içinde istersen gezebilirsiniz hesabına para atayım diye oysa ben bir çiçek istedim para yok demişti ne kadar güvendim siz olsanız ne yapardınız?
Geldigindede param yoktu çiçek alamadım çiçekler çok pahalıdır dedi canın sağ olsun dedim.
Akşam telefonuna baktım gorumcem gil bizde 1 haftalığına kalmaya gelmişler.
Gorumceme yazmış aynı gün içinde istersen gezebilirsiniz hesabına para atayım diye oysa ben bir çiçek istedim para yok demişti ne kadar güvendim siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer