A101 çalmadığım şeyler için bana 54 TL kitlemeye çalışıyor?

Merhaba ben dün okul çıkışı arkadaşlarımla parka gidecektim 10 kişi falanız bunlar biraz dızcı çalıyorlar benide gaza getirdiler a101 den pringles çaldım tabi çalışanlar fark etmiş biz parka gittik peşimizden geldiler kamera kayıtlarını falan izlettiler bende tamam çaldım dedim itiraf ettim bu sefer de 4 tane kayıpmış o pringles den adam diyo işte 4 tane mi çaldınız düzenli gelip çalıyonuzmu falan filan ben şok geçirdim tamam bir tane çaldık ama 4 tane ne hepsinin parasını ödeyin gidin dedi işte sonra ben dedim benim param yok adam diyo 54 TL tutuyor ya ödersiniz ya da polise veririm kimliğimin fotoğrafını çekti işte sonra dedi bir hafta süreniz var parayı getirdiniz getirmediniz polise giderim diyor arkadaşım o çaldığımızın parasını ödedi şimdi ne yapmalıyım gideyim parasını vereyim mi yoksa çalmadığım birşeyin parasını ödemedim diye hakkımı mı savunayım
A101 çalmadığım şeyler için bana 54 TL kitlemeye çalışıyor?
Cevapla