😇😇
Sigaraya gelen son zamdan sonra ne düşünüyorsunuz?
😇😇
Allah razı olsun o zammı yapanlardan işte saglik politikası dediğin böyle olur
Obeziteye önlemek için ekmeğe ve akaryakıta zam, bağımlılık ve ciğerlerin sağlığı için alkol ve sigaraya zam kimse anlamıyor kıymet bilmiyor kibariyenin de dediği gibi reyizim 🤣🤣
Oo nasıl bir bakış açısı hayran kaldım 😂
Güzeldi 😂
Bir elinde sigara ile şu yazıyı okuyan üye, derin bir hüzne kapıldı. Sigarasının bittiğini farkedip kül tablasına usulca bıraktı ve hüzünlenmenin etkisiyle bi sigara daha yakmak istedi. Lakin paketinde son 3 dalı kaldığını görünce bu kez depresyona girdi. Teşekkürler. 😔
Selam gadası 🙃
Millet sesini çıkarmıyor diye hemen herşeye zam yapıyorlar. İnsanların bir keyif sigarası vardı. Onun da içine ettiler.
Görüş belirten herkese teşekkürler o zaman 😊
Cevap
136Cevap
Ben yurt dışına çıkmak istiyordum gezmek görmek için gidemeyince içiyordum, eşimden romantizm bekliyorum göremeyince içiyordum, ailem Bi eleştiri getirse içiyordum, Kars trenine binmek istiyorum binemeyince içiyordum, almak istediğim giysiyi laptobu fırını vs Alamayınca içiyordum. ARTIK SİGARA ICEMEDIGIM ZAMAN NAPACAGIM ONU DÜŞÜNEYİM...
bizim bir abi vardı, yıl 2013 falan. parlemente zam gelmiş dediler.
"iyi olmuş **, içenle içmeyen belli olsun" demişti.
o aklıma geldi. acaba hala parlement içiyor mudur xD
kafamda deli sorular
Sormak lazım 😂
Artik turkiye de hersey luks keyifle cigerlerimizi bile solduramiyoruz dertlenince bir sigara yakalim desek daha cok dertleniyoruz
Kesinlikle çalışırken en büyük keyif kahve sigarayı ikiside uçtu gitti fiyat olarak
ben burakali 3 seneyi geçti ve sadece sigara mi içki de her şey var zam oldu ve ancak yazar yazar kendi aramiz da böyle konuşuruz istediği zammı yapıyor işte dur diyen yok
Evet koyun gibi uyuyoruz herşeye.
konuş konuş sonu yok ya bjrkacaksin içmeyi ya da zamlı zzamli iceksin
Bir kere bile merak edip denemediğim için kendimi tebrik ediyorum. En azından bir zam olayından yırttım
Tebrikler 😇
Ben kaliteli tütün var ondan içiyorum bazende alıp kendim sarıyorum tekel sigarasında fiyat artıyo kalite düşüyor 1 sigara 2 nargile asla vazgeçilmezimdir ama haketmediği fiyatıda vermem çözüm üretirim 🙂
- Kaç sigaranız kaldı?
+ Sigaramız diye genel bir durum yok
(Pardon filmi) sjsjs
Haha güzeldi bu güldürdün sahne aklıma geldi 😂😂
Dünle aynı fiyattan aldım. Zam daha gelmedi sizin market biraz ahlaksızmış 😀
Aaa😂
=) hahaha valla elektronik sigara içtiğim için sorun yok :)
Şanslısın 😂
Sigarayı bırakmak gerekiyor bence.. her gün 25 TL kenara atsan yılda 9 bin TL falan yapar sanırım.
gereksiz masraf olduğunu düşünüyorum.
umarım herkes kurtulur bu illetten ☺️
Saçmalık. Pahalılık diyemiyorum artık ben buna. Ayda yılda bir alkol keyfimizi de aldılar elimizden. Adamlar bir an bile keyifli olmayalim diye bi yerlerini yırtıyor resmen. Oy veren ve vermeyi düşünen herkesin sulalesini diksinler
Sigara içki kumar gece hayatı dışardan yemek yeme giyim teknoloji masrafim yok şehirden uzakta villada oturuyorum tek cocugum hayat umrumda değil
Ya zaten bir kahve sigara keyfimiz var onu da ağız tadıyla yapamıyoruz.. yapktikca yakıyor.
Ben bıraktım sigaraya yapılan zam çok komik 5-6 liradan fazla olmalıydı tekel zarar ediyor kimse görmüyor
Zarar mı ediyor? Yani tekele bir kazanc yok aslında değil mi bu zamda belirlenen fiyat sonuçta
Sigaraların tamamı ithal Amerikan tabaco 1 box 1 dolara geliyor british tobacco 1 box yani 10lu kutu 1.5 Euro'ya geliyor benim gümrükte müşavir arkadaşım var
Bu zamlar belki bir nebze olsun insanlarımızı sigarayı bırakmaya teşvik eder. Zaten paketin üstünde de sigara sağlığa zararlıdır yazmıyormu?
Zaten sigara kullanmıyorum. İyi ki geldi millet en azından sigara içmeyi bırakırlar sağlıkları açısından
Çok güzel olmuş, zam gelmesine tek sevindiğim şey:)) Daha da artsın da içip kendine zarar vermesin insanlar:)
Bir lira verir misin abla yoksa bir dal sigarada olur dilencilerin yeni trendi bu olacak yakında 🤣🤣🤣
Tütün içiyorduk oda kargolar yasaklanmış tütün taşıma işine 10 kilo tütün aldık 3 kiloda filtre bize 3-5 ay yeter 😂
3 kilosu porlanmış çöpe attık tütünün
İnşallah daha da pahalı olur ve lükse girer..
Yeni yetişen çocuklar da buna kolay ulaşamaz..
Koca bir nesil zehirleniyor..
#Vesselam
Sigara dizlamanın kısa yolları kitabını okumaya başladım
Bende şimdi haberim oldu sigara mı söndürdüm.
Artık böyle..: D
Sigara içmeyin içirmeyin içen mani olun. Ekonomik yön bir yana kendinizi hasta etmeyin.
Yine içiyoruz yine içiyoruz yine içiyoruz 25.5 olmuş
Şu saatten sonra benden dal sigara isteyeni vururum zaten o kişi anca sevgilim olur. 30 TL nedir ya
Aynı fikirdeyim😂
Tam zamanında bırakmışım, içici arkadaslara sabır diliyorum😀
ülke bitti halk bitti cahil bir milletin başına zamda gelir başka şeylerde gelir
El insaf diyeyim bari cunku baska seyler soylemek isterdim ama el insafla yetineyim 🤷♀️
Ya sigarayı boşverin otobüs parası oldu 4 tl 4 tl yuuuuh abi
Annemin 171 i arama kararı bu sayede oldu iyi ki zam gelmiş😅😅
bende bugün şok oldum yani sanırım artık bırakmamızın vakti geldi :/
İçmesi daha zevkli olur :) ne kadar pahalı o kadar özel 😂
İyi olmuş, daha da artsın da çoluk çocuğun elinde çikolata gibi dolaşmasin.
Hmm hmm. Erdoğan erdoğan erdoğan 😀😀😀😀🤣🤣🤣🤣🤣
Sigara bir lüks ve tamamen zarar. O yüzden ne kadar zam gelse de umursamıyorum
Ağaç yapraklarını kurut iç sende.. cevız olur mesela dayan gıtsın..
Valla Bu saatten sonra içen s... lak düşünsün 🤣🤣🤣
sigara kullanmıyorum ama alkole gelir mi o beni biraz ilgilendirir👆
Düşünmüyorum artık.. Buna yakılır 🚬😃 Keyifli günler..
Keyifli günler
emeği geçen her canlının Allah belasını versin diyor , kenara çekiliyorum.
100₺ yapsinlar paketini icen içmeyen belli olsun🤣🤣
Ben sabah zamsizz aldım. Sana itelemisler ya da bakkal bilmiyordu 😃
Sigara içenlerin düşünmesi gerektiğini düşünüyorum :)
Sigarayı bırakmak en doğru karar. Bir insan neden kendine bunu yapar anlamış değilim.
Sigara içmediğim için bişey düşünmeme gerek yok 🤣 içenler düşünsün
devlet brakin diye yapiyor az bile bence yilda kac bin kisi ölüyor kanserden
pahali olsun ki hatta paketi 50 60 tl olsun enazindan lisede cocuklar içmez
Tütün var aşko içecek olanin önüne gecemezsin
içsinler aşko ben icmiyorum kafam rahat 😎😎😎
Benim degil ama😃
Iyi sövdüm tayyibe ve ona oy verenlere
ozaman isin zor ne diyim sen de maraş otu sararsin 😂
sövmesen iyidi ama neyse ilk ve son oldu zaten oyum ama gecerli sebebim var özelden yazim burdan anlatilmaz bir sey aşko
Ahahah çok komik ama cidden kaçak sigaraya zam geldi mi acaba onun da tadi bok gibi yaaa fii tarihinden kalma filyre eski
prestij ic fare zehiri😂
Yok ben direkt temik çiğniycem
yogg artik 😂
Napim şu zammi bi de KS gibi boktan bi siteden ogrendim iyice delirdim. Lan o degil sigarayi birakmaya karar verdim harbiden de 1 aydir icmiyodum da bak😃 ama zam geldigini ogrenince birakasim gelmedi girmesini istiyorum galiba jahahahah
😂😂
Adıyaman hafif alıyorum enfes. O da 5tl idi 6 olmuş. Enayiliğin lüzumu yok. Kaliteli hafif bir tütün normal sigaraya bin basar.
Herkes izlesin son durum bu 😂
Haha😂😂
😂😂
içmiyorum ama içen arkadaşlarım çok sinirlenip daha fazla yakıyorlar :D
İçmediğim için bilmiyorum açıkçası, takip etmedim ama ekonominin durumuna baktığımızda çok normal geliyor artık.
adamın eline güç geçmiş kindar dede gibi sigara içenlerden, sokak hayvanlarını gönülden sevenlerden ve yatırım yapanlardan intikam alıyor
Ben halay çekiyorum zam haberi geldikçe malum kesim yapıyor demek ki o kafaya gelmek için lazım ben de halaya başladım 😂
Sigara ve alkole ÖTV zammı fazla geldi. Bence iyi de oldu içmeyin :)
100₺ de olsa umurum değil kullanmıyorum sevgilimde kullanmıyor ucu bize dokunmuyor
Haha aynen iyi geçirmiş tayyip, yılbaşından beri herşeye zam yağdırdı, heralde seneye seçim yaptırmicak, planları bu doğrultuda
Acimam sigaraya gelen zamma icmeyin arkadas ne faydasi var
Bir insan hergün intihar etmek için ayrıca para vermesi...
Bence akıl işi değil.
Reis sagolsun 😂😂😂😂
Enn sonunda tepemize s.. ti
İçmiyorum sıkıntı yok. daha fazla zam gelsin iyice artsın. içen bedelini ödesin!
Touch bluenun 20 lirası vergi olarak gittiği için sigarayı bırakacağım. Marlboroya gitse bırakmazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?