euro 12 ye dusmus daha da dusecek mi?
17 ye tekrar yukselir mi?
cok zarar ettim bozdurmalimiyim
#euro
#türklirası
#para
17 ye tekrar yukselir mi?
cok zarar ettim bozdurmalimiyim
#euro
#türklirası
#para
Panikleyip satma panikleyip satmam için zaten bu şekilde düşüyor merkez Bankası sürekli piyasaya dolar sunuyor o yüzden uzun vadede hiçbir zaman zarar etmezsin Bu dönem 3 ay veya 6 ay gibi süreçte geçer ondan sonra tekrardan da sarılmaya devam eder yükselmeye şimdi Ocak 3'ten sonra Ocak dörtten sonra enflasyon açıklamalarını izle ve yükselişin nasıl gerçekleşeceğini kendini de gör
Cevap
15Cevap
Benzer bir durumu ben de yaşıyorum. Mevcut konumumu koruyacağım. Zarar riskini göze almayı tercih ediyorum. Kur yeniden yükselecektir diye umuyorum ancak ülkenin selameti açısından yükselmese daha iyi olur.
18.15 ten 32 bin dolar bozdurdum iyi ki bozmuşum geldiği hale bak
Hayır, yalnış yerden almışsın ama sağlık olsun. 1-2 ay içinde tekrar oralara gelecek. şu an suni düşüş yaşanıyor.
yatırım ise bekle zaten eski yerine döner bir şekilde
Dahada düşecek iyi oldu sizin gibilere acımıyorum vallahi
Tek haneleri göreceğini düşünüyorum
Sen uzun bekleyeceksin
Ytd değuldur😄😄😄
Acil ihtiyacın yoksa bozdurma
Çok uzun sürmez yükselişe geçer yine.
Yükselir bence düşeceğini sanmıyorum.
İyi olmuş oh inşallah daha düşer
Aşkım niye öyle dedin
Düşücek.
Bekle daha fazla düşmez düşse de çıka
Bekle bozdurma
Artar bekle
Nasip kısmet işleri
Bekle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?