Ne oldu dolar yükselecek diyenler reis müdahaleyi yaptı gördünüz mü?

syn. reisimiz müdahaleyi yaptı batı şaşkın şaşkın seyrediyo içerdeki elini ovuşturarak bekleyenler de üzgün reis asgari ücreti de 4250 yaptı kyk bursunu 850 yaptı tekrar kazanacağız ;)
Güncellemeler
+1 yıl
1 milyon suriyeliye vatandaşlık verdi reis onlar da oy kullanacak %1-1,5 da ordan gelr ;) biz zaten %50 yiz vallahi bu ülkeyi yedirmeyiz pkkya fetoya batılı emparyallare vallahi ehli sünnet üzre kalacağız bu ülkeyi dünyaya nizam verecek konuma getireceğiz
Güncellemeler
+1 yıl
böyle konuşacağınıza ülke için dua edin, nafile namazı kılın, ben biliyorumki siz istiyorsunuzki dolar 20 olsun reis iktidardan insin ama olmayacak dolar arttığında bile reisleydik şimdi gördükki adamın bir bildiği varmış bir savaşın içindeymiş. asgariyi 4250 yapmak nedir bir düşünün ekrem yapabilir miydi? kyk bursu 850 lira tek ay için ekrem ibb bursunu 3200de tuttu hala demekki ibb akpde kalsa ibb bursu en az 5200 olurmuş siz kaybedersiniz biz reismizi tutmaya devam edeceğiz
Ne oldu dolar yükselecek diyenler reis müdahaleyi yaptı gördünüz mü?
Cevapla