• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?

Aşkın_Sonu
Aşkın_Sonu Takip Et
FenomenMaster Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?
Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?
Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?
Cevapla
Memnuniyet Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • EuroYaKulum
    EuroYaKulum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    İsterse 150 bin tl asgari ücret olsun. Hiç bir boka yaramaz. İş yerleri 10 kişi çalıştırıyorken 8 kişiye düşürecek , iş yükü ve işsizlik artacak. İş yerleri maaşı kurtarmak için fiyatlarına bindirim yapacak bu da yine o asgari maaşın artışını nötrleyecek. Sadece aldığın paranın eriyişini izleyeceksin. İmkanınız varsa , dolarla maaş alabileceğiniz firmalara başvurun. Ben öyle yaptım sabit maaş almama rağmen her gün maaşıma zam geliyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • so-espresso
    so-espresso Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Değilim. 10 bin olsa yine mutlu olmayacaktım. Çünkü ekonomist olmasam da bazı şeylerin neden sorun olduğunu görebiliyorum. Ve kısa vadede ne olursa olsun, ne beni ne de halkı memnun edebilecek bir ekonomimiz olamaz.

    0
    0 Yorumla
  • KurtBeyazı
    KurtBeyazı Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Nasıl memnun olacaksınız ki? Günden güne artan zamlar nedeniyle eriyip gidiyor, bunun yanında da yapılan zamlara önlem olmadıkça bir anlamı yok, zaten emekli insanları unuttular

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

62

Cevap

  • MoneySaver
    MoneySaver Takip Et
    FenomenXper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Hayır, tabii ki de memnun değilim ve yılbaşından sonra gelecek zamları öngörerek bu maaşın öncekinden daha aç bırakacağını düşünüyorum maalesef.

    2
    0 Yorumla
  • orcanius
    orcanius Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 83%
    +1 yıl

    Açıkçası 4000 liranın altında olacağını zaten düşünmüyordum.

    Hatta kamuoyunun beklentisi 4 binin üzerinde olduğundan dolayı zaten bu baskıya 3999 altında bir rakam çıkması mümkün değildi.

    Fakat bugün öğleden sonra gram altının bile 8 TL bazında yükselişini akşam üzeri benzine 0.53 TL zam gelmesini hesap edip bu yüksek artışların zamların devam edeceğini tahmin edebiliyor olmak kısa süreli bir mutluluk getirebilir diye düşündürürken..

    Çok yakın bir zamanda yeniden mutluluğun yerini hüsrana bırakacak olması güzel ülkem için maalesef can yakıcı.

    Dilerim en yakın zamanda siyasetçiler,
    Hak-Hukuk-Adalet kavramının gerçek içeriği ile birebir örtüşecek şekilde ülkemizi yönetmeye başlarlar da, başta ben olmak üzere hayatımızdan siyaset ve ekonomiyi çıkartıp daha keyifli, iç acıtmayan güzel konularla hayatımızı yaşamaya devam ederiz.

    Sevgiler

    2
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    İlk önce şunu söylemek istiyorum zaten çok fazla bir miktar değil çok öyle aşırı bir artış yok onun dışında zaten alım gücü yok isterse 6000 TL olsun yani para ne kadar artarsa artsın hiçbir değeri yok dolar 16’ya doğru gidiyor yani 4250 TL çok değil

    8
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bittik tükendik. Orta sınıf diye bir şey bırakmadılar. Ben yıllarca okudum, yüksek lisans yaptım ki yaşam kalitem, konforum artsın diye. Şimdi bakıyorum onca yıl ortaya koyduğum emek ve motivasyonun karşısında alım gücüm ve konforum daha da azalıyor her geçen gün. Oy verenlerin boynuna günahı. Benim içim kaldırmıyor artık. sokak röportajlarında durumdan memnun olanları görüyorum ve hayretle izliyorum. Onlar için tok yatmak yeterli (ki çoğu insan bunu bile zorla yapıyor ). Ben neden bir ülke gezme planı yapamıyorum, neden bir telefona en az 5000 lira para vermeden ulaşamıyorum, neden bir mont ayakkabı alırken erteliyor ve strese giriyorum. Evet yaşanır mı bu parayla yaşanır. Ama yaşamak bu değil lan valla değil billa değil.

    1
    0 Yorumla
  • Клара_
    Клара_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    tabiki çok çok az bir rakam. asgari ücret 274 dolara denk geliyor fakir dediğimiz çinde 340 dolar oldu. euro karşılığı 239€ avrupanın en düşüğü. insanlar bütün gıda harcamalarını yapmalılar rahatça faturalarını ödeyebilmeliler birikim yapıp araba almalılar yazında tatile gidebilmeliler. ne derseniz deyin insani yaşama şartları bunlar.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Türkiye kurulduğundan beri enfilasyon ve dolar çiller zamanında %10 lardan %40 Lara kadar felakete sürükleyen artışlar yaşadı lakin Türkiye kurulduğundan beri asgari ücrete henüz bukadar zam gelmedi. Cumhurbaşkanı kendiside söyledi gönlüm daha fazlasını yapmak ister lakin işverenle arayı bulmak zor dedi. Şükür etmeyi bilmeyen insanlara on tane kadın verirsin on bir isterler. On tane erkek verirsin on bir isterler. İnsan oğlu hep istemeye doymamaya alışmış sukursuz insana ne verirsen ver mutlu olmaz doymaz.

    0
    0 Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Artış iyi de, zamlar ne olacak? Gelen asgari ücret artışını yılbaşından sonra yapılacak olan zam artışına sayınca milletin cüzdanı yine bayram etmeyecek.

    3
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 390 cevap paylaştı.

    Değilim tabiki 2021 ocak ayında 2800 olan asgari ücretle alabildiklerini 2022 ocak ayında 4250 liraya alabilecegine inanan var mı sorun maaşın miktarı değil alım gücü bu sorun cozulmedikce bu maaş zammı ülke genelinde yarayı dahada büyümekten baska bisey değil

    1
    0 Yorumla
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    2 ay öncesine kadar 2.800 TL asgari ücret ile 350 dolar alınabiliyorken, şu an 4250 TL asgari ücret ile 260 dolar alınabiliyor. Türk lirasının değer kaybı, asgari ücretin artışından çok daha fazla. Dolayısıyla 4.250 TL, artan enflasyonu bir önceki yıla göre dengeleyecek bir miktar değil. Türk lirası değer kazanmadığı sürece asgari ücretin böyle artırılması enflasyonu ve işsizliği artırmaktan başka bir halta yaramaz.

    1
    4 Yorumla
    • EndArYa
      EndArYa
      +1 yıl

      Kardeşim senin 2 ay önce 350 dolar dediğin şey ile şu an ki dolar artışı aynı mı? Dolar arttığı için şu an 4.250TL 271 dolara tekabül ediyor. Dolar 2 ay önceki artışını korumuş olsaydı 4.250 TL ye herkes bayram edecekti.

      Yorumla
    • Ütü-Masası
      Ütü-Masası
      +1 yıl

      @EndArYa Sorun şu ki, koruyamadı ve TL'nin değer kaybı son 2 ayda daha fazla oldu yapılan zama göre.

      Yorumla
    • EndArYa
      EndArYa
      +1 yıl

      Mesele Türk parası değil niye kimse bunu anlamak istemiyor acaba. Mesela dolar ve artışı! O artış eski haline dönse millet perişanlıktan kurtulacak.
      Sadece bunun olması lazım. Yani ortaya çıkıp da bin tane adamın biri de şunu diyemiyor. Herkesin kafası niye 6000 TL olmadı da 4.250 TL oldu bilmem ne.. dolar 2 ayda olmuş 15 .. euro olmuş zaten 17 daha iki gün önce 15 Di.. dolar 13 dü mesela.. hala Türk parası artsın davasında bu millet. Artınca değişen hiçbir şey olmayacak bunu bi anlayın bi idrak edin şunu. Türk parasının artması gerekmiyor. Gerekli olan tek şey dolar ve euro nun azalması.

      Yorumla
    • EndArYa
      EndArYa
      +1 yıl

      @Ütü-Masası koruması için 6000 TL ve üzeri zam olması gerekiyor. Eee sonra? İş verenler ne diyecek çalışanına.. tamam hadi ekmek 5 TL olmuş hepiniz kovuldunuz.
      Zaten bu dolar ve euro Türkiye nin zararına artışa geçiyor. Bi de yapsınlar 6 bin lirayı ben o zaman ekmek yiyeni görürüm.

      Yorumla
  • Freeman000
    Freeman000 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Nedense hiç sevinemiyorum bir ay içinde ülkede iğneden ipliğe her şey 3 kat yükseldi bu zamdan sonra 3 kat daha yükselir bu para milletin cebine girermi... tabiki hayır...

    2
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Hesapliyorum hesapliyorum isin icinden ciksmiyorum bu parayi nasil yetireceksin kira su elektirik dogalgaz market vs var ayriyetten harcamalar var bir aile dusunuyorum hic olmuyor tek basina bir insan diyorum yine olmuyor benim hesaplamam mi yanlis yoksa hersey aldi basini gidiyor bu parayla bir ev nasil geciniyor

    0
    0 Yorumla
  • Thecollector200906
    Thecollector200906 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Öncekine Göre İyi ama Yine Yeterli Değil Bu Zamlarda Benzin yiyecek içecek eşya telefon her şey aldı başını gidiyor Abartmadan Söylüyorum 8 bin olması lazım Polis 20 bin alması gerek çünkü polisimiz daha çok çalışıyor Vatandaş da 15 bin Bunlar iyi rakamlar

    0
    1 Yorumla
    • Thecollector200906
      Thecollector200906
      +1 yıl

      Beğenmeyenler Neden Beğenmediniz İşinize Gelmedi dimi doğrular siz Uyuyun Daha Türkiye Zor durumda her şey yükseldi aldı Başını Gidiyor Tayyip Adam olsa maaşları yükseltir di

      Yorumla
  • öylesineeeebirkiz
    öylesineeeebirkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Artış yok aslında, enflasyonu ve kur durumlarını takip eden biri bu yılın ocak ayına göre bu zamma rağmen alım gücünün düştüğünü biliyor

    3
    0 Yorumla
  • EceStarr
    EceStarr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Türk Lirasının, karşısında en çok değer kaybettiği para birimleri:
    🇰🇼 1 Kuveyt Dinarı = 51,59 Türk Lirası 🇹🇷
    🇧🇭 1 Bahreyn Dinarı = 41,50 Türk Lirası 🇹🇷
    🇴🇲 1 Umman Riyali = 40,64 Türk Lirası 🇹🇷
    🇯🇴 1 Ürdün Dinarı = 22,06 Türk Lirası 🇹🇷
    🇬🇧 1 İngiliz Sterlini = 20,85 Türk Lirası 🇹🇷

    ~ Kuveyt'te 1 Öğretmen maaşı 3500 Kuveyt Dinarı, yani 178.000 Türk Lirası ~

    4
    1 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Bu bahsettiğin ülkeler petrol zengini. Bu kıyas doğu bir kıyas değil. Arjantin Brezilya Malezya, kore, Mısır gibi gelişmekte olan ülkeler ile değerlendirilmeli.

      Yorumla
  • nurr_988
    nurr_988 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    asgari ücreti bu kadar arttırdılarsa bu bir şeyi net gösterir: daha çok zamcık gelecek...

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bir sürü işçi işten çıkarılacak realist düşünürsek. insanlar kaçak çalıştırılacak. sizce suriyeliler asgari ücretle mi çalıştı? kesinlikle hayır. vatandaşa da bu yapılacak. ve maddi zorluklardan dolayı vatandaş da kabul edecek bunu. yani ülkede asgari ücreti almak bile lüks olacak.

    2
    0 Yorumla
  • SkrErd37
    SkrErd37 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl

    Kötü günleri geride bırakmış olduk. Şimdi sırada daha kötü günler bizi bekliyor.

    2
    0 Yorumla
  • zodyaklısamara_
    zodyaklısamara_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    Bir taraftan verip bir taraftan alırlar yaparları hiç zsız maaş yükselmesi kiralar herşeyi iyice artıcak şimdi

    1
    0 Yorumla
  • astralis
    astralis Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 85%
    +1 yıl

    İşveren bu maaşı vermek için işçi çıkaracak o yüzden değilim açıkcası

    2
    0 Yorumla
  • Façaşahin
    Façaşahin Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    2825 liranın Ocak ayındaki alım gücü, 4250 liranın Ocak ayındaki alım gücünden çok. Gelecek zamları eklemeden bu şekilde konuşuyorum. Zamlardan sonraki alım gücünü siz düşünün. Kazanç bir yana kaybımızı karşılamaya yeten bir artış bile değil.

    2
    0 Yorumla
  • Yuimfuraer
    Yuimfuraer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Milletin evine girmeden 10 defa eridi 2 hafta önce 110 tl ye aldığım yağ dün markette 125 olmuştu yarın alırım yanımda para yok dedim bugün 135 olmuş bugünde alamadim yarin 145 olur günlük zam yapılan yerde yilda bir verilen kuş kadar maaş neye yetsin herkes ikinci bir derdine düşmüş

    1
    2 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Haklısın ama şartlar mümkün olduğunca zorlanmış. Yoksa işveren bu defada işçi çıkartır.

      Yorumla
    • Yuimfuraer
      Yuimfuraer
      +1 yıl

      Muhtemel sonumuz o olacak zaten maaşların yükselmesinden önce doların yukselmesini durdurabilseler zamları durdursalar daha iyi olur kaşıkla verip kepçe ile alıyorlar bunlar iyi günlerimiz dediklerinde yakında olacak gerçek ekonomistler bas bas bağırıyor aylardır ama sahte diplomalı ekonomistleri dinliyoruz yapacak birsey kalmadı artık izleyip görücez

      Yorumla
  • drifter00
    drifter00 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Asgari ücret 384 dolardı geçen seneki kura göre ama şu an 274 dolar yani maalesef dışa bağımlı bir ülke olduğumuz için yetersiz kalıyor. Alım gücü daha da düşük yakında anlayacaksınız.

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Ölümü gösterip sıtmaya razı etmek.. memnun olan gerçekten hesap kitap yapmıyor, gündemi takip etmiyor demektir. Yapılan zamları karşılayacak maaşa ancak 5-6 senede yetişir bu ülke maalesef…

    1
    0 Yorumla
  • s2cipluss
    s2cipluss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Asgari ücret 4250 Lira bakalım iş verenler ne yapacak maaşı asgari ücretten gösterip bankaya yatırıp belli bir kısmını geri istiyen çok olacak işine geliyorsa diyenler için bir önlem alınacak mı? Yoksa göz mü yumulacak en az asgari ücret 5500 TL olması gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Gil-Galad
    Gil-Galad Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Benlik bi durum yok ama alım gücü düştüğü sürece isterse 10 bin olsun farketmiyor şu an sadece fazla kağıt girecek milletin cebine asıl bu zamları geri almaları lazım fırsatçıların önüne geçmeleri lazım

    1
    0 Yorumla
  • Miyaff1
    Miyaff1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    10 bin de yapsa boş , zam gelince gün gelicek 10bin le 1 aylık alışveriş bile yapamıcaz , bunların hepsi cahilleri kandırıp oy toplamak

    2
    0 Yorumla
  • şusiyahsaçlı
    şusiyahsaçlı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ülkenin alım gücü yüksek olsaydı herkes memnun olurdu ama enflasyon karşısında göstermelik bir artış bu sadece

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Beklediğimden yüksek bence kimse bunu beklemiyordu🤷‍♀️

    2
    0 Yorumla
  • kırmızılego
    kırmızılego Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?

    Buyur. 4253₺ olsa ne yazar ki. Otur ağla...

    1
    0 Yorumla
  • Berkan63
    Berkan63 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Degil yeni zamlar bizi bekliyor merak etmeyin ama bu ulkenin cahili cok yine oylari ona verirler kazanir

    1
    0 Yorumla
  • Sapik-savar
    Sapik-savar Takip Et
    Bilge Yaş: 56 , eic 60%
    +1 yıl

    herşeyde %100 zam gelmişken. bu bir sofraya giren 2 ekmekten birinin geri alınması demektir. bundan memnun olduğunu söyleyenler Ahmakktır.

    1
    0 Yorumla
  • Untouc
    Untouc Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 36%
    +1 yıl

    Yıl başından sonra görürsünüz mumnun olup olmayanları. Kendi maaşını kendisi ödeyecek işçi gelecek zamlarla

    1
    0 Yorumla
  • kanya_
    kanya_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Siz memnunsaniz ben de memnunum sonuçta alan ben değilim sjdjka

    1
    2 Yorumla
    • Aşkın_Sonu
      Aşkın_Sonu
      +1 yıl

      Aaaa Kanya burdaymış. Sizde kaç dolar asgari ücret?

      Yorumla
    • kanya_
      kanya_
      +1 yıl

      Bilmiyorum vala 😂

      Yorumla
  • ÖzlemŞmvrdi
    ÖzlemŞmvrdi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    yani sene başında $300 olan maasınız
    şimdi $250 oldu nasıl ama mala anlatır gibi anlattım

    2
    0 Yorumla
  • amaçsız45c
    amaçsız45c Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Ne kadar olursa olsun bu zamlardan sonra insani gene kurtarmaya yetmez ama yinede iyi para

    2
    0 Yorumla
  • Barbosa034
    Barbosa034 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 70%
    +1 yıl

    Memnun olanlar hesap yapmayı bilmiyor ya da artık hayal kurmuyor bir ya da daha var işçi çalıştıyor kapitalist duygular ile.

    0
    0 Yorumla
  • Loşçokoloş
    Loşçokoloş Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Dolarla kıyaslayonca yetersiz. O yüzden dolarla kıyaslamayın. Dolar zaten bu yıl yarısında 20yi bulur.

    0
    0 Yorumla
  • Hakan3595
    Hakan3595 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Kyk borcu olanlar daha kolay ödeyecek, onun haricinde aslında alım gücü düştüğü için iyi bir şey olmayacak.

    0
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Şirket aynı oranda zam yaparsa memnun ola bilirim.

    Ancak herşeye zam gelmeye devam ettiği için bu durum bence memnun olunacak bir durum değil.

    0
    0 Yorumla
  • Royalinea
    Royalinea Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 38%
    +1 yıl

    Dolar kurunun artması hiçbir işe yaradığını sanmıyorum minimum 5.500 olmalıydı. Dolar durmadikça hergun marketlerde fiyat değişikliği göreceğiz

    0
    0 Yorumla
  • XH4NQ
    XH4NQ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 86%
    +1 yıl

    Net aldığım 3 bin TL idi. Şimdi 1.000 TL zam geldi, ev kirası 1.000 TL ise bana kalan yine 3 bin TL. Benim adıma değişen pek bir şey yok.

    0
    0 Yorumla
  • psicoach
    psicoach Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 47%
    +1 yıl

    Hükümet dar gelirliyi ezdirmemek için son 50 yılın en yüksek zammını yaptı daha ne yapsın. Sırf bu yüzden bile oy vercem bu adama

    0
    3 Yorumla
    • Royalinea
      Royalinea
      +1 yıl

      Ver ver ocaktan sonra gelecek zamları gör öyle bir daha düşün derim tabi yazdığın trol degilse

      Yorumla
    • psicoach
      psicoach
      +1 yıl

      @Royalinea trol değilim. Peki Erdoğana oy vermek mi yoksa hdp ye iç işleri bakanlığı vermek mi. Cebini düşünen canım arkadaşım. Hangisi daha tehlikeli söylesene

      Yorumla
    • Royalinea
      Royalinea
      +1 yıl

      Ne alaka kardeşim burada iş artık parti olmaktan çıktı bak dün asgari ücret 4250 oldu ama bu sabah dolar 16 lira oldu her şeyimiz dolarla her şeyimiz ne üretebiliyorki Türkiye? Dışardan ithal ediyoruz her şeyi ee ithal ederken dolar euro ile ediyoruz. İş artık parti işinden çıktı millet aç işsizlik desen rekor kırmaya başlıyor gözünü aç etrafına bak azıcık siyaset takip edersen kime oy vermen gerektiginide anlayacaksin (ahaber hariç)

      Yorumla
  • sıcaksimit
    sıcaksimit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 115 , eic 67%
    +1 yıl

    Daha fazlası işçi çıkarılmasını sağlar.. bu rakam bile riskli.

    1
    0 Yorumla
  • Ayuboğanxxl
    Ayuboğanxxl Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Dolar 16 olmuş ne zammı kardeşim maaş ceplerine girmeden geri alacaklar yedirirlermi adama

    1
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    İşten çıkaracaklar milleti sonumuz daha da kötüye gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • HuysuzlukAbidesi
    HuysuzlukAbidesi Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Maaşa zam işine son diyecek işverenler... Hayırlısı olsun.

    1
    0 Yorumla
  • okeanus0
    okeanus0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yılbaşından sonra bu ekmek 5.7 TL olacak bişey ifade etniyecek

    1
    0 Yorumla
  • NudeRuj_
    NudeRuj_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben değilim olan var mı 😃

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Asgari ücret 10.000 lira olsa yine yetmez diyip fazlasını isteyecek millet. Allah daha fazlasını versin bolluk bereket versin ne diyeyim valla.

    2
    0 Yorumla
  • leristnn
    leristnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bir şey degismiycek her şeye daha da fazla zam yapicaklar

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Maaşım 8600 tl di patron olcak vicdansız 9000 yaptı neymiş artış fazla olmuş asgari 6000 olsaydı keşke ama maaşı yüksek olanlar patronun kucağına düştü resmen

    0
    0 Yorumla
  • OwlBaby
    OwlBaby Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Herşeyin fiyatı artarken asla memnuniyet sağlamaz 4500-4750 olmalıydı

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 900 cevap paylaştı.

    Değilim ama asgari ücret alanlar için biraz olsa sevindim

    0
    0 Yorumla
  • Live10ur
    Live10ur Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 49%
    +1 yıl

    Memnunum tabi piyasadaki artışlar da engellenmeli yoksa zam bir işe yaramaz 🤷🏻‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Krank
    Krank Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Olsa ne olacak 2021 de 374 dolara tekabül ediyordu şimdi 270 dolara düştü

    0
    0 Yorumla
  • MaysaSu
    MaysaSu Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Hersey ates pahasi olmus 10 bin olsa da kimseye yetmez. yazik evi kira olup coxuk okutanlara

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2020 yılı asgari ücret 384 dolar...
    2021 yılı asgari ücret;
    4250/15.50=274 dolar...
    Yıllık fakirleşme : 110 dolar...

    1
    0 Yorumla
  • Coolumsu
    Coolumsu Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Tutturabildiğine ilginç bir piyasa var. O yüzden asgari ücretin köz olup gideceğini düşünüyorum. Neyse yinede hayırlı olsun

    0
    0 Yorumla
  • NickBırakmadınız
    NickBırakmadınız Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne kadar arttıysa her şeye o kadar zam olacağı için umrumda değil

    1
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 785 cevap paylaştı.

    zam yapmasalar düşük derler zam yaparlar heryer işci cıkarır derler. esnaflarda ona göre zam yapar zaten herşeye. beşbinde olsa bir şey değişmez

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (57)
Devamını Gör(102)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Asgari ücret 4.250 TL oldu! Bu artıştan memnun musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yeni asgari ücret 4.250 TL olarak kararlaştırıldı, görüşleriniz nedir? 14 cevap verildi
Asgari ücret 22.104 tl oldu , yapılan yeni zam’ı beğendiniz mi? 28 cevap verildi
Yenilenen asgari ücretten memnun musunuz? 5 cevap verildi
Asgari ücret hayırlı olsun mu? 5 cevap verildi
Asgari ücretin 8.506TL olması hakkında ne düşünüyorsun? Yeni asgari ücret beklentini karşıladı mı? 9 cevap verildi
22.104 TL olan asgari ücret, %27 zamcıkla 28.075 TL’ye yükseldi. Sizce bu zamcık yeterli mi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨