Ülke en kötü ekonomik dönemi geçiriyor ne düşünüyorsunuz?

Evet o yaşlı kişilerin bahsettiği 90 lar ekonomisi bile bu dönemden iyiymiş. Ama hâlâ o günleri pişirip pişirip önümüze atıyorlar Cumhuriyet tarihinin en kötü yönetimi şu an iktidarda ve hâla savunup duruyorlar. En kötü dönemin bu olmuş olmasına rağmen. Çıkarcı, menfaatçi olanı anlarım da ülkeden bir haber insanlar neden hükümeti bu denli savunur?
Ülke en kötü ekonomik dönemi geçiriyor ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 😊😊
Ülke en kötü ekonomik dönemi geçiriyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla