O kadar mal varlığım var hiçbirini kullanamamak çok koyuyor insana acaba hiç sahip olamamak mı yoksa olup da kullanamamak mı Zor?

# bankada 463 000 nakit para
# Kadıköy'de Beşiktaş'ta 2 tane villa
# Şişli'de 5 katlı apartman dairesi kirada
# beykoz'da 320 ve 760 metrekare 2 arsa
# Beykoz'da 600 metrekare at çiftliği
# bir tane touota bir tane Porsche olmak üzere iki tane araba.
# rahmetli babaannemin takılarının büyük bölümüDedem Mart 'ta koronadan vefat etti lan yılı bitiriyoruz daha hala daha var sonuçlanacak hala sonuçlanacak niye bu kadar uzun sürüyor Türkiye'de mahkemeler yıllarca süren miras davaları duyuyorum korkuyorum
O kadar mal varlığım var hiçbirini kullanamamak çok koyuyor insana acaba hiç sahip olamamak mı yoksa olup da kullanamamak mı Zor?
Cevapla