Güncellemeler
+1 yıl
Aslında kk hiç kullanmadım bugüne kadar ama bazı online alışverişlerde banka kartı kabul etmiyorlar bu yüzden kk ile ödeme için lazım. Araç kiralama için lazım sürekli, bunun yerine başka bir formülünüz varsa onu da alayım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar aldım iş bankası kendi bankam 2 dk da verdi, yıllık aidat yok zaten istediğim buydu teşekkür ederim hepinize. Enpara vs güzel olsa da o banka ile çalışmıyorum yeni kart yeni bir banka istemiyorum yeterince var zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Aidat ödeme derdi olmayan, faizsiz taksitlendirme olanağı olan Enpara tercihin olsun.
Reklam gibi oldu bu da :)
En para garanti mi
qnb finansbank.
Yıllık 230 lira aidatı gözden çıkaracaksan Garanti Bonus American Express, aidatsız isterim dersen Iş Bankası Maximum Aidatsız kart.
ben En para kullanıyorum çok memnunum herhangi bir ücret kesintisi falan yapmıyor bankalar arası para transferinde ücret kesintisi de yok
Ziraat Bankası
Nedeni?
Daha güvenilir ,7 kartım var ona güvenirim sonuçta devlet bankası
7 kart neden? Tek ya da çift yetmiyor mu
Ticari kartlar onlar işimden dolayı kullanıyorum ama limitini artırma fazla ihtiyacın olmadığı halde alışveriş yaptırır sana
Bin yeter dedim ama bakalım mobilden başvuruyu onaylamadı ziraat
Ziraat diğer bankar gibi limiti fazla yükseltmek o yüzden onu almaya çalış kartlar tehlikeli kullanmasına dikkat etmek lazım 10 yıl önce bende 50 bind yakın kart borçlarım hacizllik oldu zor toparladım
Yok sizin gibi ticari değil benim konum. Hatta yılardır asla dedim kk için ama detayda yazdığım gibi araç kiralama netten yapmam lazımn aracım yok şu an ve uzun süre de olmayacak bu şekilde bu işi halletmem lazım. O yüzden bana bin tl yeter tek bu iş için yine normalde banka kartlarim aktif olacak kullanimda ama almak zor gibi yarın şubeye gidelim birde olursa. Olmadı birisi yapi krediye bulaştıracak gibi beni ama hiç işim olmayan bir banka onu da istemiyorum ama bakalım nasıl halledeceğim
Patladığım kartlar şahsi idi şimdi ticari kartlar da işimin mecburiyet i yoksa bu kart olayında ağzı yanan biri olarak kullanıyorum ama sevmiyoum şartlar mecburi kılıyor sadece
Bu kadar karta gereklilik olacak kadar nasıl bir iş ki yara çok mu büyük çaplı
İstikbal bayiliği var bide beyaz eşya toptan parkende mal alımında mecburi taksit olayı da var bazen belirli yerlerde ucuz mal alımı denk geliyor kullanıp yatırıyoruz limitleri bazen benide korkutuyor iş mecbur bırakıyor aslında kartlar gibi işe de köle ediyor i iş bu is derken ömür harcıyoruz ihtiyacımızdsb fazla olan dünya işleri icin
Voov büyük iş tabiki olmazsa olmaz, kolay gelsin o halde
Saba bir şey söyleyeyim ahmaklık bir yerde iş ne kadar büyük de huzur o kadar azdır
Orası kesin, bu karar büyük balığın sahibi olmak kafayı da iflas ettirir bana göre değil sırf bu yüzden tam çalışmayı bile part yaptım kendime vakit kalsın gerisi ne olursa olsun fifi.😄
En zekisi sensin aslında benim bu iş olayına fazla gömülmem bir bakıma kafa sürekli meşgul etmek içindi ölçü kaçtı biraz Kıbrıs'ta sade güzel bir hayatın vardır
Valla para değil benim derdim kafa rahatlığı, ac kalmayacak karar olsa yeter gerisi önemsiz hiç yorulamam
Aslında benimde senin düşünce n gibi bir hayat tarzım vardı şartlar buna zorladı
Kısmet artık👋
Yoksa hayattaki en büyük hayalim bir çifti olmakti neyse konu uzadıkça uzuyor iyi akşamlar
Yine olabilirsin böyle bir şehirde isen vazgeçme
Aslında bu senenin sonunda işlerini kardeşlere bırakabilir sem biraz arazi alıp ağaçlandırma yapıp doğal bir habitat oluşturup organik bir çiftlik hayalim varda 10 yıldır hayalî kurmaktan bende yoruldum
Hayal olarak kaldığı için daha çok yorulursun. her şey düşünce aşamasında zor oysa atağa geçince hiç değil. Ben iki işi birden yaparım diyordum ama karar verdim part daha iyi benim için. Kemdime vakit olmalı tek sebep bu, sende yapabilirsin yeni yıla bu gerçekle girmiş ol. Hayal değil artık gerçek
Hayaller gerçeklere değişmedin sürece hayaller hayalin ötesine geçmiyor arkadaşım
hepsinden alabliirsin amidat alırlaraa
devlet bankalarına git
Devletin zaten bunların ikisi ama sebep?
aidatı düşük olur
Güncele yanıt? Ben hiç aidat ödemek istemiyorum yok mu bir yolu
Vâkıf
Neden?
Enpara
Garanti genç
Denizbank
Finans bank