Bence aramızda zenginleşen grupta olan yoktur. Onlar çok başka bir evrende yaşıyorlar. :D Ben tabi ki gitgide fakirleşen taraftayım. Bu gelecek kaygısı yaşamamıza sebep oluyor tabi ki. Ama umutlu olup çalışmaya devam tabi ki. Düzeltmek için elimizden geleni yapacağız.
Zenginleşen tarafta olmamız için dolarla maaş alıyor olmamız ya da yabancı para cinsinden mevduatımız yurtdışında döviz getirisi olan yatırımlarımız vs olmalı. Olmadığına göre hepimiz bu gemide batan taraftayız.
Gittikçe zengileşen taraf diye bir şey yok baştakiler ve paravan sirketleri hariç.. Döviz veya emtia ile paranızın değerini korursunuz ancak. Yoksul kesim de daha da yoksullaşır olay budur