Önceki yorumumda da belirttiğim gibi Türkiye; 13 Ağustos 2018'den itibaren patlak veren, 12 Mart 2020'de pandeminin ülkemize girmesiyle büyüyen ve 22 Mart 2021 devalüasyonu ile birlikte kronikleşen bir ekonomik kriz yaşamaktadır. Keriz olduğumuz doğrudur. Bu ülkede çalışanlar değil çalarlar kazanıyor. Hem de 4-5 ayrı yerden maaş alıyorlar.
9 senedir mühendislik yapan birisi olarak iyi kötü bir tecrübem var gördüklerimi aktarıyım. Bu ülkede işsizlik var ama aynı zamanda kalifiye eleman eksiğide var yani bir şirketin sizi alması için iş bilmeniz lazım yani şimdiki insanlar sadece mezun oluyor para işe ödenir arkadaşlar üniden mezun oldunuz diye kimse size 5 bin maaş vermez. Ha firmalar eleman almıyor işsizlik var cidden ayrı konu ama insanımızda kendini geliştirmiyor yattığım yerden 6 bin maaş alayım diyor buda bir gerçek.