Bir arkadaşım var 25 yaşında maaşını aldığı zaman annesine veriyor sonra ihtiyacı oldukça annesinden para istiyor. Bana çok garip geldi sonuçta 25 yaşında insan kendisi birikim yapmak ister, kendi parasını kimseye hesap vermeden kullanmak ister.
En önemlisi ekonomik olarak ailesinden bağımsız olabilmeli.
Bu arada ailesine elbetteki destek olmalı ama tüm maaşını ailesine verip onlardan harçlık alması tuhaf bana göre. Ben en son 8-9 yaşında bayram harçlıklarımı anneme biriktirmesi için veriyordum
En önemlisi ekonomik olarak ailesinden bağımsız olabilmeli.
Bu arada ailesine elbetteki destek olmalı ama tüm maaşını ailesine verip onlardan harçlık alması tuhaf bana göre. Ben en son 8-9 yaşında bayram harçlıklarımı anneme biriktirmesi için veriyordum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer