Sizce? Böyle bir sey yapan birisi hakkında ne düşünürsünüz
Ben yapiyorum
Ben yapiyorum
Esas olan karşılığının olup olmadığı. Kapitalist sistemlerde parasız hiç bir şey olmaz. Karşılığı yoksa sahteciliğe girer. Öncelikle bir hizmet tabiki bedeli karşılığında verilir. Ancak bu hizmete ödenen paranın da o hizmetin karşılığı olması yani tatmin etmesi gerekir. Peki bu hizmet ne ve bedelini kim belirliyor. Acaba bedeli pazarlık usulünü yoksa arz-talep dengesi ile oluşan sabit bir fiyatmı. Bütün bunların açıklığa kavuşması da lazım. Liberal ekonomilerde de serbest fiyat esastır.

Ancak bu durumda da hizmetin bedeli karşılığında kusursuz olarak verilmesinde iade, değişim ya da şikayet söz konusu olursa tarafsız hakem ya da uzlaştırıcı var mı, bu konuların da açıklığa kavuşturulması halinde ve genel olarak yasalara aykırı değilse para karşılığı fotoğraf atmak çok kötü bir şey değil. Karşılıklı memnuniyet varsa bu duruma ben sadece ticaret olarak bakıyorum. Mutlu geceler. 😎
Cevap
14Cevap
para karşılığı olunca öyle biraz, bedenini satmak gibi düşün, bu zevk için yapılır anca
Photoyla tatmin olanlar var mı cidden ya 🤣🥳 kdkdkd
Parayla resim atın ekonomiye can katın.. Bence kötü bir şey.
Kötü değil bence kazanabilirsin hatta daha çok kazanırsın işini bilirsen
Müşteri bulsam ben bile atarım ama siz yapmayın öyle şeyler
Atma başına bela gelir
Parayla nude almak zevk verir mi ki
Yakinda kendini de satarsin
Kenini satmak gibi bir şey işte
Evet bedava varken para karşılığı kötü bişey
Para veren aptal sen değil
İyi bok yiyon kanka
Evet kötü..
* . n teri
Burda Zengin yokk ama 😂😂
Allah affetsin nedim
Ben bayılırım
Sektör bu.
Hayir gayet kar li
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?